Šveices drukas pakalpojumu sniegšanas uzņēmums Ritz veica pārliecinošus pasākumus, lai pielāgotos mainīgajam komunikāciju tirgum, kurā ir populāri tiešsaistes kanāli un digitālas platformas.
Zīmola atjaunināšana, lai atspoguļotu jaunos pakalpojumus
Veiksmīga starpmediju piedāvājuma reklamēšana ar starpmediju kampaņu klientiem
Veikta pirmā starpmediju kampaņa Ritz klientiem
Pielāgoties modernam komunikācijas scenārijam, paplašinot tiešsaistes pakalpojumus
• Drukas apjoma samazināšanās
• Grūtības noturēt savu pozīciju konkurences apstākļos
• Nespēja apmierināt klientu pieprasījumu pēc tiešsaistes pakalpojumiem
• Canon piedāvāja uzņēmumam Ritz rīku Business & Innovation Scan (B&IS) klientu pasākumā 2013. gadā
• Ar rīku B&IS 2014. gadā veiktā analīze sniedza klientam skaidru pārskatu par pašreizējo uzņēmējdarbības modeli, tostarp mārketinga analīzes stratēģiju
• Iedvesmoja mainīt uzņēmējdarbības modeli, pievienojot starpmediju pakalpojumus sadarbībā ar Canon un no jauna pozicionējot savu uzņēmējdarbību 2015. gadā
• Canon atbalstīja pirmo starpmediju kampaņu, lai jaunos pakalpojumus reklamētu Ritz klientiem