Automatizēšana bruģē ceļu uzņēmuma izaugsmei un uzlabotai iekšējai efektivitātei

Uzņēmuma efektivitātes palielināšanas veidu atrašana, vienlaicīgi diversificējot pakalpojumu portfolio saskaņā ar klientu pieprasījumu pēc inovatīvas domāšanas un sadarbības ētosu — divas lietas, kas ir veidojušas uzņēmuma KnowledgePoint galvenās vērtības kopš tā izveides 1997. gadā. Tā kā drukas apjomi dramatiski pieauga un diversifikācija nodrošināja klientus jaunās jomās, kā arī papildu darbu jau esošiem klientiem, uzņēmums KnowledgePoint saprata, ka, lai uzturētu tos pašus ātros darba izpildes termiņus, kas bija kļuvuši par viņu uzņēmuma zīmola vizītkarti, ir cieši jāpārskata iekšējā efektivitāte un nākotnē uzņēmums jānodrošina ar mūsdienīgām tehnoloģijām atbilstoši prognozētajai izaugsmei.

KP-image1
KP-image2

“Canon pieeja, palīdzot mums pārvarēt uzņēmējdarbības izaicinājumus, atspoguļo mūsu pašu metodoloģiju, un mēs to vienmēr augsti vērtējam. Tieši šīs attiecības būs svarīgas nākotnē veiktajām investīcijām. Līdz šim mēs esam bijuši apmierināti, sadarbojoties ar Canon pārstāvjiem, un noteikti turpināsim ar viņiem strādāt arī nākotnē.”

Andrē Filpots (Andre Philpot), Ražošanas direktors, KnowledgePoint