i-Pack pārņem pilnīgu ražošanas kontroli ar Canon

ipack-logo

Uzņēmums i-Pack no Sarpsborgas Norvēģijā vienmēr ir izcēlies ar grafisku materiālu un iepakojumu risinājumiem reklāmām tirdzniecības vietās. Kopš tā dibināšanas 1997. gadā uzņēmums, kas atrodas Sarpsborgā, Norvēģijā, ir darbojies ar dažādiem nosaukumiem un īpašniekiem un strādājis ar vadošajiem iepakojumu uzņēmumiem Skandināvijā un citos Eiropas tirgos.

2013. gadā tā dibinātājs Atle Andreasens (Atle Andreassen) juta, ka uzņēmums neīsteno savu potenciālu. “Mēs bijām zaudējuši savu identitāti,” komentē Andreasens. Tā kā tas galvenokārt darbojās kā sava mātes uzņēmuma tirdzniecības uzņēmums, Andreasens noorganizēja veiksmīgu uzņēmuma izpirkšanu, lai to atgrieztu atpakaļ pie tā saknēm. Pārdēvējot to par i-Pack AS, speciālista jaunā stratēģija bija atgriezties pie augstas kvalitātes reklāmas materiālu un īpaša iepakojuma piegādes tirdzniecības uzņēmumiem un vēl jo svarīgāk  — pie šo materiālu ražošanas. Ilgtermiņa mērķis bija kļūt par labāko savā jomā.

“Pateicoties Canon atbalstam un tehnoloģijai, mēs esam uz pareizā ceļa, lai sasniegtu mūsu uzņēmuma mērķus.”

Atle Andreasens, Dibinātājs

Rezultāti

Uzlabots darba izpildes laiks piedāvājumiem “Tieši laikā” — dažiem pakalpojumiem no trim nedēļām uz vienu nedēļu

Uzlabots darba izpildes laiks piedāvājumiem “Tieši laikā” — dažiem pakalpojumiem no trim nedēļām uz vienu nedēļu

Par 300% palielināts ikmēneša izpildīto darbu apjoms

Par 300% palielināts ikmēneša izpildīto darbu apjoms

Mērķis ir palielināt apjomu par 25% līdz 2015. gada beigām un vēl par 15% 2016. gadā

Mērķis ir palielināt apjomu par 25% līdz 2015. gada beigām un vēl par 15% 2016. gadā

Atbalstam izveidota jauna struktūra i-Pack Digital, kā arī i-Pack Plast koka, plastmasas un metāla pasūtījumiem un i-Pack Design & Communication oriģinālu kampaņu izstrādei, lai turpmāk paplašinātu uzņēmējdarbību

Atbalstam izveidota jauna struktūra i-Pack Digital, kā arī i-Pack Plast koka, plastmasas un metāla pasūtījumiem un i-Pack Design & Communication oriģinālu kampaņu izstrādei, lai turpmāk paplašinātu uzņēmējdarbību

ipack-objective

Uzdevums

Paplašināt uzņēmējdarbību, lai kļūtu par līderi reklāmas risinājumiem tirdzniecības vietās

Problēmas

• Grūtības apmierināt klientu pieprasīto īso darba izpildes laiku reklāmas kampaņām tirdzniecības vietās, kurās bieži vien nepieciešama ātra reakcija

• Nebija kontroles pār drukas kvalitāti, kas ietekmē gala produkta kvalitāti

• Ārpakalpojumu izmantošana īstermiņa drukas darbiem radīja sarežģījumus ražošanas procesā

• Ierobežots un dārgs prototipu veidošanas process

• Nebija iespēju sniegt jaunus pakalpojumus, lai paplašinātu uzņēmējdarbību

Pieeja

Canon analizēja uzņēmuma stratēģiju un vislabāko risinājumu, lai sniegtu klientam iespēju savu piedāvājuma klāstu papildināt ar drukas pakalpojumiem

• Jaunais uzņēmuma partneris ieteica Canon un Arizona tehnoloģiju jaunajai digitālajai nodaļai

• Canon uzaicināja uzņēmuma pārstāvjus uz iepazīšanos ar Arizona 6000 sēriju Vankūverā

• Darba ražības un daudzpusības demonstrācija, strādājot ar dažāda veida materiāliem, lai piedāvātu ātrus iepakojuma, displeju un komerciālas drukas pakalpojumus

• Canon atbalstīja iekārtu uzstādīšanu un integrēšanu esošajā apstrādes procesā

ipack-spare