DM-hero1.jpg

MSP optimizē visu piegādes ķēdi ar digitālo tintes druku un nodrošina konkurētspēju nākotnē

Uzņēmums MSP apkalpoja savus tiešā mārketinga klientus, izmantojot noteiktu trīs pakāpju procesu. Visi pa pastu nosūtāmie dokumenti tika iepriekš izdrukāti, izmantojot ofseta aprīkojumu ar lokšņu padevi. Savukārt, izmantojot lāzerprinterus, tie tika personalizēti. Pēc tam tie tika ievietoti aploksnēs nosūtīšanai. Gada drukas apjoms sastāvēja no aptuveni 100 miljoniem nosūtītu dokumentu, kas izveidoti trīs maiņās. Markuss Strikers, izpilddirektors, skaidro: “Mēs sastapāmies ar lielu izaicinājumu tirgū, lai saglabātu konkurētspēju. Mēs izjutām spiedienu no tādu tirgū pieejamu uzņēmumu piedāvājumiem, kas strādāja ar mazāka apjoma digitālām iekārtām, izmantojot sagrieztas loksnes, kā arī ar digitāliem krāsu strūklprinteriem. Turklāt, lai arī mūsu tradicionālās drukas process bija maksimāli optimizēts, mums joprojām bija grūtības uzturēt konkurētspēju. Mēs zinājām, ka ir jāievieš izmaiņas, lai nodrošinātu izaugsmi nākotnē.”

DM-image1.jpg

“Mūsu galvenais uzņēmuma MSP mērķis ir, cik vien labi iespējams izpildīt mūsu klientu prasības. Mēs vēlamies darīt visu iespējamo, lai mūsu klienti būtu apmierināti. Mēs uzskatām, ka pāreja uz digitālo tintes druku sniedz mums iespējas īstenot inovācijas, kuras tirgus sagaida šodien un nākotnē. Canon jau no paša sākuma ir bijis lielisks partneris, lai pieņemtu lēmumus par mūsu nākotnes stratēģiju un ieviestu pareizo risinājumu. Ar Canon kā partneri mēs jūtamies labi nodrošinājušies nākotnes vajadzībām!”

Markuss Strikers (Markus Stricker)