hero-header.jpg

Caur Nīmeja Kolindresa (Nehemias Colindres) objektīvu

Fotogrāfs un filmu veidotājs Nīmejs Kolindress dalās ar savām trim labākajām pamācībām par filmu uzņemšanu: vinjetes efekta uzņemšana, filmu veidotāja padomi un cauri objektīvam.

Kad es pirmo reizi sāku domāt par šo projektu, es uzreiz biju aizrāvies. 24 stundas Berlīnē, lai caur kameras objektīvu parādītu pilsētas sirdi un dvēseli.

Es vēlējos pamēģināt kameru Canon EOS C300, par kuru tik daudz biju dzirdējis. Tā tika reklamēta kā līmeni pārāka par Canon EOS 5D Mark III, un es vēlējos to izpētīt ne tikai no parastas Vimeo pamācības. Es vēlējos redzēt, vai es ar to varu uzņemt savā stilā.

Tātad mēs izmantojām Canon EOS C300 un arī Canon EOS 5D Mark III, un mēs izmantojām vecāku Canon K-35 fiksēta fokusa garuma objektīvu komplektu. Man parasti patīk izmantot vecākus objektīvus, tāpēc mūs patiesi pārsteidza stikla kvalitāte un attēli, kurus varējām izveidot.

Koncerta ainā mums nebija lielas teikšanas par darbības norisi, tāpēc mums bija jābūt gataviem uzņemt jebko. Mums izdevās uzņemt dažus galvenos portretus ar filmas dalībniekiem, kas tai piešķīra vēl izteiktāku noskaņu.

Arī uzņemot dejotāju, mums vajadzēja būt modriem, ņemot vērā, ka deja bija interpretācija bez iepriekš iestudētas horeogrāfijas. Dažos skatos man izdevās viņu ietvert tā, lai iegūtu īpašus kadrus un kustības, bet mēs skraidījām apkārt kopā ar viņu un vienkārši mēģinājām turēt viņai līdzi, liekot darbā kameru.

Šajā ainā mums ārkārtīgi palīdzēja tas, ka visu uzņēmām ar ātrumu 50 kadri sekundē, jo dažas viņas kustības bija tik ātras, ka citādi auditorija tās nevarētu uztvert. Tas labi saderēja ar viņas stilu, un rediģēšanas laikā mēs varējām izcelt vairāk emociju.

Dienas laikā mēs uzfilmējām visu filmu. Sākumā es apsēdos aprunāties ar Stīvu Eleriju (Steve Ellery) — biznesmeni beigu ainā — un es viņu aicināju iesaistīties. Es viņam nestāstīju, kā, manuprāt, tam vajadzētu beigties.

Man vienmēr patīk atstāt iespēju tām brīnišķīgajām kļūdām, kas filmu var pacelt nākamajā līmenī. Visi panki tika nofilmēti uz ielas, un es lūdzu viņiem darīt to, ko viņi mēdz darīt. Parasti viņi viens otram apgriež matus, tāpēc es nolēmu to nofilmēt. Kopumā es vēlējos vērot viņus un viņu dzīvesveidu, nesniedzot pārāk izteiktu ievirzi, un man šķiet, ka viņi uz to patiešām labi reaģēja.

Beigās es jūtu, ka Canon EOS C300 tiešām ir nākamā līmeņa kamera, bet, ja jums nepieciešams pielāgoties, es ieteiktu uzņemt arī ar Canon EOS 5D Mark III, jo tā tomēr nodrošina lielisku pielāgošanās spēju vājā apgaismojumā.