3 GADU PROJEKTORU
LAMPU GARANTIJA

Pērciet un reģistrējiet atbilstošu Canon projektoru un piesakieties Canon projektora lampu garantijai.


Ar Canon projektora lampu garantiju varat saņemt:
√ līdz 3 jaunām lampām 3 gadu laikā;
√ jaunās lampas bezmaksas piegādi;
√ vecās lampas bezmaksas pārstrādi pēc nomaiņas.

Kur pirkt

Pērciet no sava iecienītākā piegādātāja vai sistēmas integrētāja.

Kā reģistrēt

60 dienu laikā pēc pirkuma reģistrējiet savu projektoru šeit. Kad projektors ir reģistrēts, saņemsiet e-pasta ziņojumu ar personalizētu pieteikšanās informāciju sistēmai. Šī reģistrācija ļaus pieprasīt līdz 3 nomaiņas lampām nākamo 3 gadu laikā.

Jautājums. Kā es uzzināšu, ka atmaksa ir aizkavēta nepareizas vai trūkstošas informācijas dēļ?

Atbilde. Kad būsiet veiksmīgi tiešsaistē reģistrējis savu projektoru 3 gadu lampu garantijas akcijai, jums nosūtīs e-pasta ziņojumu ar jūsu pieteikuma apstiprinājumu, kurā būs atsauces numurs un personalizēta pieteikšanās informācija vietnei, kurā varēsiet pārbaudīt sava pieteikuma statusu. Gadījumā, ja esat reģistrējis nepareizu informāciju, tas būs redzams šajā vietnē, kā arī jums tiks nosūtīts e-pasta ziņojums par nepieciešamo informāciju. Trūkstošo informāciju visātrāk varat iesniegt, piesakoties šajā tīmekļa vietnē un atjauninot savu informāciju. 


Jautājums. Kā es varu pārbaudīt sava pieteikuma statusu?

Atbilde. Kad būsiet veiksmīgi tiešsaistē reģistrējis savu projektoru 3 gadu lampu garantijas akcijai, jums nosūtīs e-pasta ziņojumu ar jūsu pieteikuma apstiprinājumu, kurā būs atsauces numurs un personalizēta pieteikšanās informācija vietnei, kurā varēsiet pārbaudīt sava pieteikuma statusu.


Jautājums. Kad savam projektoram saņemšu jaunu lampu?

Atbilde. Ja esat savu pieteikumu tiešsaistē jau iesniedzis un esat saņēmis apstiprinājuma e-pasta ziņojumu, jaunu lampu jums vajadzētu saņemt 2-7 darbadienu laikā.


Jautājums. Kādus dokumentu formātus var izmantot augšupielādei reģistrācijas procesā, un vai ir to lieluma ierobežojumi?

Atbilde. Lūdzu, ņemiet vērā tālāk minēto! Jūsu fails nedrīkst pārsniegt 4 MB. Varat augšupielādēt tikai JPG, TIF un PDF failus. 



Jautājums. Vai man jāmaksā par jaunās lampas piegādi?

Atbilde. Jaunā lampa bez maksas tiks nogādāta uz jaunāko apstiprināto norādīto adresi.


Jautājums. Kas man jādara ar veco lampu?

Atbilde. Tā kā mēs vēlamies parūpēties par bojāto lampu un to droši pārstrādāt, mēs lūdzam to nosūtīt mums atpakaļ. Jūsu ērtībām mēs piedāvājam iepriekš apmaksātas atgriešanas dokumenta izmantošanas iespēju, kas jums ļaus nosūtīt bojāto lampu bez jebkādām izmaksām. Kad būsiet veiksmīgi tiešsaistē iesniedzis pieprasījumu 3 gadu lampu garantijas akcijai, jums nosūtīs e-pasta ziņojumu ar jūsu pieteikuma apstiprinājumu, kurā būs saite iepriekš apmaksātas atgriešanas dokumenta lejupielādei. Iepriekš apmaksātas atgriešanas dokumentā sniegti detalizēti norādījumi, uz kurieni un kā nosūtīt savu preci. Pateicamies jau iepriekš!


Jautājums. Kā man rīkoties, ja mana reģistrētā bankas konta informācija ir mainījusies kopš manas sākotnējās reģistrācijas 3 gadu lampas garantijas akcijai un es vēlos to atjaunināt?

Atbilde. Jūs varat atjaunināt informāciju jebkurā laikā, izmantojot klientu tiešsaistes izsekošanas sistēmu un jums nodrošināto pieteikšanās informāciju. Tas ir visdrošākais paņēmiens šīs informācijas atjaunināšanai.


Jautājums. Esmu pasūtījis Canon projektoru norādītajā akcijas laikā, taču mazumtirgotājs to piegādās tikai pēc akcijas beigu datuma. Vai es varu pieteikties šajā 3 gadu lampu garantijas akcijā?

Atbilde. Lūdzu, saglabājiet pasūtījuma apstiprinājumu (kas izsniegts akcijas norises laikā) un nosūtiet kopā ar rēķinu, kad aizpildāt pieteikumu. Pieejams vienu mēnesi ilgs pagarinājuma periods pēc pēdējā pieļaujamā pirkuma datuma, lai jūs varētu piegādāt dokumentus.


Jautājums. Es nebiju informēts par šo akciju un iegādājos projektoru dažas nedēļas pirms/pēc norādītā akcijas perioda. Vai Canon var izdarīt izņēmumu un apstiprināt mana pirkuma dalību 3 gadu lampas garantijas akcijā?

Atbilde. Diemžēl akcijai varat pieteikties tikai tad, ja esat iegādājies produktu Noteikumos un nosacījumos norādītajā laika periodā.


Jautājums. Kas tiek uzskatīts par pieņemamu pirkuma apliecinājumu?

Atbilde. Veikalā veiktiem pirkumiem Canon pieprasa čeka kopiju, kurā norādīts maksājums un nepieciešamā informācija par produkta sērijas numuru.
Pirkumiem tiešsaistē Canon pieprasa jūsu maksājuma uzdevuma apstiprinājuma kopiju un nepieciešamo informāciju par produkta sērijas numuru, kā arī informāciju par veikalu un produktu.


Jautājums. Kādi darījumi/produkti ir izslēgti no 3 gadu lampu garantijas akcijas?

Atbilde. Izņēmumi ir norādīti Noteikumos un nosacījumos. Kopumā izņēmumi ir šādi:
1. produkti, kas nav iekļauti akcijā (pilnu akcijas produktu sarakstu skatiet ŠEIT);
2. produkti, kas iegādāti ārpus akcijas perioda vai teritorijas;
3. lietoti, atjaunoti, remontēti produkti, kā arī viltoti produkti un tādi produkti, kas jebkādā veidā pārkāpj Canon grupas uzņēmumu intelektuālā īpašuma tiesības (piemēram, ietverot paralēlus vai “pelēkā tirgus” produktus, bet neaprobežojoties ar tiem).


Jautājums. Kas tiešsaistes pieteikuma veidlapā tiek apzīmēts ar “maksājuma opciju”?

Atbilde. Tā attiecas uz sākotnējo produkta iegādes veidu.


Jautājums. Kur atrodas produkta sērijas numurs?

Atbilde. Lai sameklētu sērijas numuru, skatiet informāciju ŠEIT un jūs uzzināsiet, kur tas atrodas jūsu produktam(-iem). Lūdzu, NESAJAUCIET sērijas numuru ar EAN/svītrkodu. Tālāk esošajā fotoattēlā parādīts EAN/svītrkods, kas parasti atrodas uz produkta iepakojuma sāniem. Tas NAV produkta sērijas numurs, kas jums jāiesniedz pieteikuma apstiprināšanai. Sērijas numurs atrodas uz produkta korpusa. Lai atrastu sērijas numuru, lūdzu, skatiet mūsu ceļvedi šeit.



Jautājums. Kāpēc es nevaru pieteikties tīmekļa vietnē ar savu izsekošanas kodu?

Atbilde. Lūdzu, ņemiet vērā, ka pieteikšanās dati ir reģistrjutīgi, tāpēc pārliecinieties, ka rakstāt tos precīzi (ar lielajiem/mazajiem burtiem).

Saistībā ar tālāk norādītajām problēmām, kas rodas, kad mēģināt reģistrēties tiešsaistē:
- Es mēģinu reģistrēties jau kādu laiku, taču man neizdodas
- Man nepārtraukti tiek attēlots ziņojums, ka man nav tiesību
- Esmu mēģinājis iesniegt veidlapu atkārtoti, taču tas neizdodas.

LIELĀKAJĀ daļā gadījumu tā nav tīmekļa vietnes kļūme, bet tas ir saistīts ar ierīci, no kuras mēģināt piekļūt tīmekļa vietnei, piemēram, mobilo ierīci, viedtālruni, Apple Mac datoru vai citu ierīci. Šādos gadījumos jāsazinās ar šīs ierīces ražotāju, lai saņemtu ieteikumus. Ja iepriekš sniegtajos bieži uzdotajos jautājumos nav atbildes uz jūsu jautājumu, varat nosūtīt mums e-pasta ziņojumu uz tālāk sniegto e-pasta adresi vai steidzamā gadījumā varat zvanīt uz numuru +371 6616 3604 vai apmeklēt Canon atbalsta lapu.


Jautājums. Kuri izplatītāji piedalās šajā akcijā? Kur es varu iegādāties projektoru?

Atbilde. Akcijas produkti jāiegādājas Akcijas teritorijā no pilnvarota Canon partnera.