Canon Camera

PTZ KAMERA

PAGARINIET GARANTIJAS SEGUMU BEZ MAKSAS*

Papildus standarta viena gada ražotāja garantijai izbaudiet sirdsmieru vēl vienu gadu

*Attiecas uz atsevišķiem tālāk norādītajiem produktiem.

PAGARINIET GARANTIJAS SEGUMU BEZ MAKSAS*

Reģistrējiet pagarināto garantiju

Nopērciet kādu no norādītajām tālvadības PTZ kamerām vai kontrolleriem un varēsiet baudīt lielāku sirdsmieru ar mūsu pagarinātās garantijas seguma piedāvājumu.

Akcijas produkti

Šis piedāvājums attiecas uz visu Canon PTZ kameru un PTZ kontrolleru piedāvājumu. Izvēlieties kādu produktu tālāk.

  • PTZ kameras

    CR-N300

    Aprīkota ar 4K UHD izšķirtspēju, 20 reižu optisko tālummaiņu, hibrīda automātisko fokusēšanu, vairākiem IP straumēšanas un vadības protokoliem — savu auditoriju varēsiet piesaistīt jaunos veidos.

  • PTZ kameras

    CR-N500

    CR-N500 ar 15 reižu optisko tālummaiņu, 4K UHD uzņemšanas iespējām un Dual Pixel automātisko fokusēšanu ļauj precīzi vadīt un nevainojami straumēt IP tīklā, iegūstot izcilus rezultātus.

  • PTZ kameras

    CR-X500

    CR-X500 ar izturīgo, dažādos laikapstākļos lietojamo korpusu un 4K UHD izšķirtspēju, 15 reižu optisko tālummaiņu, 12G-SDI un Dual Pixel CMOS AF ir lieliska PTZ kamera attālinātai materiālu izveidei un uzraudzībai.

  • PTZ kontrolleris

    RC-IP100

    Augstas kvalitātes kontrolleris ar daudzfunkciju kursorsviru un intuitīvu skārienekrānu vienkāršai līdz 100 savienotu kameru vadībai.

Bieži uzdotie jautājumi

Kā es uzzināšu, ka pieteikuma izskatīšana ir aizkavēta nepareizas vai trūkstošas informācijas dēļ?

Pēc veiksmīgas reģistrācijas Canon garantijas piedāvājumam tiešsaistē uz jūsu e-pastu tiks nosūtīts pieteikuma apstiprinājums, kurā būs ietverts gan atsauces numurs, gan personalizētie pieteikšanās dati tīmekļa vietnei, kurā varat pārbaudīt sava pieteikuma statusu. Gadījumā, ja esat reģistrējis nepareizu informāciju, tas būs redzams šajā vietnē, kā arī jums tiks nosūtīts e-pasta ziņojums par nepieciešamo informāciju. Trūkstošo informāciju visātrāk varat iesniegt, piesakoties šajā tīmekļa vietnē un atjauninot savu informāciju.


Kādus dokumentu formātus var izmantot augšupielādei reģistrācijas procesā un vai ir to lieluma ierobežojumi?

Lūdzu, ņemiet vērā! Jūsu fails nedrīkst pārsniegt 4 MB. Varat augšupielādēt tikai JPG, TIF un PDF failus.


Kādi darījumi/produkti ir izslēgti no šī garantijas piedāvājuma?

Izņēmumi ir norādīti Noteikumos un nosacījumos. Kopumā izņēmumi ir šādi:

  1. produkti, kas nepiedalās akcijā;
  2. produkti, kas iegādāti ārpus akcijas teritorijas;
  3. lietoti, atjaunoti, remontēti, viltoti produkti, kā arī tādi produkti, kas jebkādā veidā pārkāpj Canon grupas uzņēmumu intelektuālā īpašuma tiesības (piemēram, ietverot, bet neaprobežojoties ar paralēliem vai “pelēkā tirgus” produktiem).

Kas tiešsaistes pieteikuma veidlapā tiek apzīmēts ar “maksājuma opciju”?

Tā attiecas uz sākotnējo produkta iegādes veidu.


Kur atrodas produkta sērijas numurs?

Sērijas numurs atrodas uz PTZ kameras vai kontrollera pamatnes. Lūdzu, NESAJAUCIET to ar EAN/svītrkodu, kas parasti atrodas uz produkta iepakojuma sāniem. Tas NAV produkta sērijas numurs, kas jums jāiesniedz pieteikuma apstiprināšanai. Sērijas numurs atrodas uz paša Canon produkta korpusa.


Kāpēc es nevaru pieteikties tīmekļa vietnē ar savu izsekošanas kodu?

Saistībā ar tālāk norādītajām problēmām, kas rodas, kad mēģināt reģistrēties tiešsaistē:

  • es mēģinu reģistrēties jau kādu laiku, taču man neizdodas;
  • nepārtraukti saņemu ziņojumu, ka man nav tiesību;
  • esmu mēģinājis iesniegt veidlapu atkārtoti, taču tas neizdodas.

LIELĀKAJĀ daļā gadījumu tā nav tīmekļa vietnes kļūme, bet tas ir saistīts ar ierīci, no kuras mēģināt piekļūt tīmekļa vietnei, piemēram, mobilo ierīci, viedtālruni, Apple Mac datoru vai citu ierīci. Šādos gadījumos jāsazinās ar šīs ierīces ražotāju, lai saņemtu ieteikumus. Ja iepriekš sniegtajos bieži uzdotajos jautājumos nav atbildes uz jūsu jautājumu, varat nosūtīt mums e-pasta ziņojumu uz tālāk sniegto e-pasta adresi vai steidzamā gadījumā varat zvanīt uz numuru +353 16 990 990 vai apmeklēt Canon atbalsta lapu.


Kāda līmeņa garantijas pakalpojumus saņemšu?

Nodošana darbnīcā
Ja precei garantijas periodā rodas ražošanas kļūme, tā ir jāatgriež Canon profesionālo pakalpojumu centrā (Canon Professional Service Centre) vai Canon apstiprinātā partnera darbnīcā, lai to bez maksas varētu salabot pilnvaroti Canon tehniskie darbinieki. Kad remonts būs pabeigts, prece tiks nosūtīta jums atpakaļ.


Kā pieteikt akcijas garantijas pakalpojumus?

Ja jūsu pieteikums būs apstiprināts un jums būs jāsaņem pagarinātās garantijas pakalpojumi, kas tiek piedāvāti šajā akcijā, lūdzu, sazinieties ar vietējo Canon atbalsta palīdzības centru un esat gatavs izpildīt tālāk minēto:

  1. sniegt pilnu ierīces modeļa nosaukumu un sērijas numuru;
  2. apstiprināt savu kontaktinformāciju;
  3. sniegt preces pirkuma un aktivizēta akcijas garantijas piedāvājuma apliecinājumu, kas apstiprinājuma e-pasta ziņojumā nosūtīts pēc tiešsaistes garantijas reģistrācijas;
  4. sniegt skaidru bojājuma aprakstu un veikt diagnostikas pasākumus atbilstoši sniegtajām konsultācijām;
  5. ievērot palīdzības centra sniegtos attiecīgos norādījumus, lai varētu saņemt garantijas pakalpojumu.

Reģistrējiet pagarināto garantiju uz vēl vienu gadu

Noklikšķiniet tālāk, lai reģistrētu papildu 1 gada garantijas segumu, kas bez maksas nodrošinās sirdsmieru divus gadus
Attiecas noteikumi un nosacījumi >