Warranty_Page_Image

Canon European Warranty System Information

In the event that a Canon product develops a fault, our customers are covered by the Canon European Warranty System (EWS) which ensures that the fault is resolved free of charge for a limited period of time after purchase (terms and conditions apply).

The EWS is comprised of two different service offerings and the offering that is applicable to you is determined by your location and the product you have purchased. For most Canon consumer products, a Return To Base service is offered. If a product develops a manufacturing fault during the warranty period then it must be returned to a Canon approved repair facility where it will be repaired free of charge by Canon authorised technicians. Your product will be returned to you when the repair is complete.


For eligible Laser and Inkjet products (in selected countries only), an On-Site service is offered. Please refer to the On-Site terms and conditions below to view the list of eligible products.

If an eligible product develops a manufacturing fault during the warranty period then On-Site Warranty service will be provided in one of the following ways:

  • On-Site Repair (via technician)

  • On-Site Exchange (via courier)

If On-Site terms and conditions are not listed below then our On-Site service is not available in your country. In this instance, only Return To Base warranty service will be provided.



Apkopojums ar bieži uzdotiem jautājumiem par Eiropas garantijas sistēmu (EWS)

Jautājums. Kāda garantija ir piemērojama Canon produktiem, kas iegādāti Eiropā?

Atbilde. Kopumā Canon piedāvā Eiropas garantijas sistēmu (EWS) produktiem, kas iegādāti:

Apvienotajā Karalistē, Austrijā, Beļģijā, Bulgārijā, Čehijas Republikā, Dānijā, Horvātijā, Igaunijā, Kiprā, Francijā, Grieķijā, Islandē, Itālijā, Īrijā, Latvijā, Lietuvā, Luksemburgā, Maltā, Nīderlandē, Norvēģijā, Polijā, Portugālē, Rumānijā, Slovākijā, Slovēnijā, Somijā, Spānijā, Šveicē, Ungārijā, Vācijā un Zviedrijā.

Lūdzu, skatiet pilnus šīs garantijas noteikumus un nosacījumus.


Jautājums. Vai produkts fiziski jareģistrē uzņēmumā Canon, lai piemērotu vai aktivizētu Eiropas garantijas sistēmu (EWS)?

Atbilde. Nav juridiskas prasības klientiem reģistrēt produktu uzņēmumā Canon, lai iegūtu EWS garantiju. Ja reģistrēsiet produktu uzņēmumā Canon ar Canon iD, mēs varēsim jums sūtīt mērķtiecīgus reklāmas materiālus un jaunumus saistībā ar jūsu produktiem. Lai iegūtu atsevišķas akcijas garantijas, var būt jāreģistrējas uzņēmumā Canon, bet šādā gadījumā tas tiks norādīts konkrētajos akcijas noteikumos un nosacījumos.


Jautājums. Kāda informācija par garantiju ir pievienota iepakojumam, kad iegādājos Canon produktu?

Atbilde. Valstīs, uz kurām attiecas Eiropas garantijas sistēma (EWS), katrā produkta kastē ir EWS garantijas karte. Tā izskatās līdzīgi tālāk parādītajiem piemēriem: 



Jautājums. Vai man jāaizpilda un jānosūta uzņēmumam Canon kādi dokumenti, lai reģistrētu savu Eiropas garantijas sistēmas (EWS) garantiju?

Atbilde. Jums nav jānosūta uzņēmumam Canon nekādi dokumenti, lai reģistrētos Eiropas garantijas sistēmā (EWS). Ja vēlaties īpaši pieprasīt garantijas remontu saskaņā ar Eiropas garantijas sistēmas (EWS) garantiju, jums vienmēr uzņēmumam Canon jāiesniedz derīgs attiecīgā produkta pirkuma apliecinājuma oriģināls (kurā ietverts sākotnējā pirkuma datums); dažkārt var pieprasīt arī aizpildītu garantijas karti. Lūdzu, skatiet konkrētās valsts informāciju ar īpašām prasībām.


Jautājums. Kādi dokumenti nepieciešami, lai pieprasītu Eiropas projektora garantijas sistēmas (EWS) garantijas remontu?

Atbilde. Ja vēlaties īpaši pieprasīt garantijas remontu saskaņā ar Eiropas garantijas sistēmas (EWS) garantiju, jums vienmēr uzņēmumam Canon jāiesniedz derīgs attiecīgā produkta pirkuma apliecinājuma oriģināls (kurā ietverts sākotnējā pirkuma datums); dažkārt var pieprasīt arī aizpildītu garantijas karti. Lūdzu, skatiet konkrētās valsts informāciju ar īpašām prasībām. Akcijas garantijas piedāvājumos var būt norādītas arī papildu prasības, tāpēc, lūdzu, skatiet konkrēto akcijas piedāvājumu noteikumus un nosacījumus (ja piemērojami).


Jautājums. Kā reģistrēt Eiropas garantijas sistēmas garantijai Canon produktu, kas saņemts kā dāvana?

Atbilde. Nav juridiskas prasības klientiem reģistrēt produktu uzņēmumā Canon, lai iegūtu EWS garantiju. Ja vēlaties īpaši pieprasīt garantijas remontu saskaņā ar Eiropas garantijas sistēmas garantiju, jums vienmēr uzņēmumam Canon jāiesniedz derīgs attiecīgā produkta pirkuma apliecinājuma oriģināls (kurā ietverts sākotnējā pirkuma datums); dažkārt var pieprasīt arī aizpildītu garantijas karti. Prasība par pirkuma apliecinājumu (kurā ietverts sākotnējā pirkuma datums) attiecas arī uz produktiem, kas saņemti kā dāvana.


Jautājums. Cik ilgi parasti ir derīga Canon Eiropas garantijas sistēmas (EWS) garantija?

Atbilde. Kopumā Canon produktiem Eiropas garantijas sistēmas garantija tiek piedāvāta 24 mēnešus. Var tikt piemēroti izņēmumi, un bieži vien tie tiek piemēroti gadījumos, kad mazumtirgotāji piedāvā savu garantijas pagarināšanas akciju. Ja rodas šaubas, lūdzu, skatiet atbilstošās valsts Canon atbalsta tīmekļa vietnes sadaļu par garantiju vai sazinieties ar mazumtirgotāju (mazumtirgotāja garantijas pagarinājuma gadījumā).


Jautājums. Vai uz manu produktu attieksies Eiropas garantijas sistēmas (EWS) garantija, ja esmu EWS dalībvalsts iedzīvotājs, bet Canon produktu iegādājos valstī, kurā Canon nepiedāvā Eiropas garantijas sistēmu?

Atbilde. Detalizēta informācija par konkrēto piedāvāto produkta garantiju parasti atrodas produkta kastē. Kopumā uz produktiem attiecas garantija, kas tiek piemērota konkrētajā pārdošanas reģionā, un galalietotājiem ir jānodod produkti attiecīgajā reģionā, lai pieprasītu garantijas remontu. Kopumā Canon nepiedāvā garantiju visā pasaulē, ja vien īpašiem produktiem / īpašos reģionos tas nav īpaši norādīts.


Jautājums. Ja esmu iegādājies Canon produktu un vēlāk norādītajā Eiropas garantijas sistēmas (EWS) garantijas perioda laikā izlemju to pārdot/atdot kādam, vai šī EWS tiek nodota kopā ar produktu?

Atbilde. Jā, uz Canon produktiem attiecas Eiropas garantijas sistēma (EWS) neatkarīgi no tā, kurš ir produkta faktiskais īpašnieks. Tomēr garantijas sākuma un beigu datums tiks piemērots atbilstoši sākotnējam pirkuma datumam, nevis otrreizējās pārdošanas datumam. Ja vēlaties īpaši pieprasīt garantijas remontu saskaņā ar Eiropas garantijas sistēmas (EWS) garantiju, jums vienmēr uzņēmumam Canon jāiesniedz derīgs attiecīgā produkta pirkuma apliecinājuma oriģināls (kurā ietverts sākotnējā pirkuma datums); dažkārt var pieprasīt arī aizpildītu garantijas karti. Lūdzu, pieprasiet konkrētās valsts informāciju ar īpašām prasībām.


Jautājums. Ja esmu iegādājies Canon produktu, uz kuru attiecas Eiropas garantijas sistēma (EWS), un ceļoju uz citu valsti, uz kuru EWS neattiecas, un precei ir nepieciešams remonts, vai man tiks piedāvāts garantijas remonts?

Atbilde. Tehniski Canon garantijas ir spēkā tikai tajā reģionā, kurā produkts ir pārdots, un kastē bija konkrēta garantijas informācija. Kopumā Canon nepiedāvā garantiju visā pasaulē, ja vien īpašiem produktiem / īpašos reģionos tas nav īpaši norādīts. Mēs vienmēr iesakām Canon klientiem sazināties ar vietējiem Canon pārstāvjiem, lai noskaidrotu, kāda palīdzība ir pieejama. Dažos gadījumos var būt jāmaksā par nepieciešamo remontu, un pēc tam šo summu var mēģināt atgūt no Canon (tas attiecas tikai tad, ja uz laboto defektu attiecas EWS noteikumi — piemēram, ir izslēgta klienta ļaunprātīga izmantošana), kad atgriežaties Eiropas garantijas sistēmas (EWS) reģionā. Lai pamatotu savu prasību, mēs vienmēr iesakām jums saglabāt visus attiecīgos dokumentus, kas attiecas uz izmaksām/veikto remontu.



Jums varētu noderēt...