Ēdiena paradīzes meklējumi
Iztēlojieties savu sapņu virtuvi. Ir liela iespēja, ka tajā ir kāds Miele produkts. Pazīstams ar godalgotām augstas klases iekārtām, ģimenei piederošais uzņēmums Miele ir bijis liels starptautisks ražotājs jau kopš 1899. gada. Zīmolam ar 100 gadu vēsturi un izcilu dizaina reputāciju imidžs ir ļoti būtisks katrā saskares punktā ar klientu, tostarp tiešsaistes redakcijas programmā.
Lai paceltu savas digitālā satura veidošanas iespējas jaunā līmenī, kulinārijas komanda Šveicē vēlējās ieviest epizodisku tiešraides straumēšanu, kas ļautu klientiem atklāt, kā maksimāli izmantot savus produktus, skatoties gatavošanas paraugdemonstrācijas un pamācības, līdzīgas televīzijā redzamajām. Veidojot personīgu telpu auditorijai reāllaikā, viņu profesionālajai studijai bija nepieciešams pastāvīgs vairāku kameru risinājums, kura izmantošanai nav nepieciešams īpašs tehniskais personāls, jo viņi vēlējās veikt visu procesu uzņēmuma iekšienē.
Agrāk ikreiz, kad bija nepieciešams veidot saturu, piemēram, gatavošanas pamācības vai produktu demonstrācijas, viņi paļāvās uz aģentūrām, kas nozīmē augstas izmaksas, sarežģītu studijas pārkārtošanu un ilgu laiku līdz rezultāta iegūšanai.
“Ar Canon mēs atradām ideālo rīku, kas apmierina gan video, gan foto uzņemšanas vajadzības,” stāsta Barbara Merkli (Barbara Märkli), Miele AG Kulinārijas pieredzes vadītāja. “Mēs ietaupām piecos ciparos mērāmu summu aģentūras izmaksās un paredzam, ka ieguldījums studijā atmaksāsies tuvāko trīs gadu laikā.”
Klients: Miele AG
Atrašanās vieta: Špreitenbaha, Šveice