Kā uzņēmuma Miele kulinārijas eksperti kļuva par satura veidotājiem ar Canon

No darba kameras priekšā līdz kontrollera vadībai, uzziniet, kā virtuves gigants Miele taupīgi pārvērš savus šefpavārus satura veidotājos, pateicoties Canon risinājumiem, kas lieliski radīti uzņemšanas studijai uzņēmuma iekšienē.

Ēdiena paradīzes meklējumi

Iztēlojieties savu sapņu virtuvi. Ir liela iespēja, ka tajā ir kāds Miele produkts. Pazīstams ar godalgotām augstas klases iekārtām, ģimenei piederošais uzņēmums Miele ir bijis liels starptautisks ražotājs jau kopš 1899. gada. Zīmolam ar 100 gadu vēsturi un izcilu dizaina reputāciju imidžs ir ļoti būtisks katrā saskares punktā ar klientu, tostarp tiešsaistes redakcijas programmā.

Lai paceltu savas digitālā satura veidošanas iespējas jaunā līmenī, kulinārijas komanda Šveicē vēlējās ieviest epizodisku tiešraides straumēšanu, kas ļautu klientiem atklāt, kā maksimāli izmantot savus produktus, skatoties gatavošanas paraugdemonstrācijas un pamācības, līdzīgas televīzijā redzamajām. Veidojot personīgu telpu auditorijai reāllaikā, viņu profesionālajai studijai bija nepieciešams pastāvīgs vairāku kameru risinājums, kura izmantošanai nav nepieciešams īpašs tehniskais personāls, jo viņi vēlējās veikt visu procesu uzņēmuma iekšienē.

Agrāk ikreiz, kad bija nepieciešams veidot saturu, piemēram, gatavošanas pamācības vai produktu demonstrācijas, viņi paļāvās uz aģentūrām, kas nozīmē augstas izmaksas, sarežģītu studijas pārkārtošanu un ilgu laiku līdz rezultāta iegūšanai.

“Ar Canon mēs atradām ideālo rīku, kas apmierina gan video, gan foto uzņemšanas vajadzības,” stāsta Barbara Merkli (Barbara Märkli), Miele AG Kulinārijas pieredzes vadītāja. “Mēs ietaupām piecos ciparos mērāmu summu aģentūras izmaksās un paredzam, ka ieguldījums studijā atmaksāsies tuvāko trīs gadu laikā.”

Klients: Miele AG
Atrašanās vieta: Špreitenbaha, Šveice

“Pārliecinošākais faktors Miele izvēlē bija kameras krāsu precizitāte un veiktspēja. Tas ir uz ēdienu orientēts uzņēmums ar ļoti augstām attēla kvalitātes prasībām.”

Izaicinājums

Tā kā Miele Switzerland vēlējās veidot saturu uzņēmuma iekšienē, uzņēmums uzrunāja sistēmas integrētāju Ganz Supravision, lai atrastu efektīvāku AV risinājumu. Ņemot vērā ēdiena satura īpatnības, galvenie kritēriji bija profesionāla attēlu kvalitāte un krāsu precizitāte. Radot vairākus videoklipus mēnesī, Miele vēlējās vadīt radošo procesu un izmantot savus štata kulinārijas un produktu ekspertu talantus, tāpēc tehnoloģijai bija jābūt viegli apgūstamai. Pirms Canon viņi izmantoja trešās puses atbalstu videoklipu veidošanai, un bija nepieciešama vismaz viena diena tehnikas uzstādīšanai un vēl puse dienas demontāžai.

Risinājums

Ar Ganz Supravision atbalstu Kristiana Mosnera (Christian Mossner) vadībā Miele nolēma izmantot visaptverošu komplektu, kas ietver pilnīgu Cinema (C70), Hybrid (R5C) un PTZ (CR-N300 un CR-N500) kameru klāstu no Canon, kā arī RC-iP100 kotrolleri. Izmantojot NDI un optimizētu kabeļu sistēmu, kameras vadība ir centralizēta un to pilnībā atbalsta Canon. Canon bija ideāls risinājums uzņēmumam Miele to kopīgo vērtību dēļ — izcila kvalitāte un intuitīva tehnoloģija, kas pielāgojas jums.

“Mēs ietaupām piecos ciparos mērāmu summu aģentūras izmaksās.”

Griežot produktus un kadrus

“Pirms stājos kameras priekšā kā šefpavārs, es nedaudz raizējos par profesionālas kameras izmantošanu,” saka Benuā Krosē (Benoît Croset). “Bet tagad, pēc apmācībām ar Kristianu, es varu strādāt ar PTZ kameru. To ir ārkārtīgi vienkārši lietot.”

Benuā ir viens no uzņēmuma Miele ierīču speciālistiem un šefpavāriem, kurš tagad vada un apstrādā ēdiena gatavošanas raidījumus aizkadrā kopā ar kolēģi šefpavāru Marko.

Tā kā viņi paši ir zināmu laiku veikuši gatavošanas paraugdemonstrējumus, viņi zina, kā domā raidījumu vadītāji un kā filmēšanas darbam elastīgi pielāgoties viņiem, vienlaikus izceļot ierīču darbību kā gatavošanas procesa būtisku elementu.

Gatavošana tiešraidē ir neprognozējama. Komandai ir nepieciešams aprīkojums, kas ļauj instinktīvi reaģēt uz scenārijā neparedzētiem notikumiem. Piemēram, ja, atverot krāsni, kaut kas nav izdevies pēc plāna, ir svarīgi veikli veikt PTZ panoramēšanu uz citu zonu. Neviens negrib tuvplānā redzēt piedegušu picu.

“Es vēlos izcelt Canon modernāko tehnoloģiju, izcilo lietošanas ērtumu un uzticamo veiktspēju.”

Mēs ēdam ar acīm

Kristians Mosners (Christian Mossner), Ganz Supravision AG līdzizpilddirektors, zīmola autentiskumu vairāk saista ar štata talanta iesaisti, kuri personīgi pārzina stāstu, tehnoloģiju un procesu. Viņš skaidro: “Pārliecinošākais faktors Miele izvēlē bija kameras krāsu precizitāte un veiktspēja. Tas ir uz ēdienu orientēts uzņēmums ar ļoti augstām attēla kvalitātes prasībām.”

Kāds ir rezultāts? Zīmola gatavošanas raidījumi, kas izskatās kā no TV ekrāniem, kurus uz vietas rada šefpavāri, kas kļuvuši par satura veidotājiem. Gan kameras priekšā, gan aiz tās Miele Šveices komanda pierāda, ka video producēšana uzņēmuma iekšienē šodien ir realitāte. Kristians uzskata: “Būs arī daudzi citi uzņēmumi, kas darīs to pašu, mācoties no Miele.”

Barbaras acīs ķirsītis uz tortes ir “Canon modernākā tehnoloģija, izcilais lietošanas ērtums un uzticamā veiktspēja.”