Canon Eiropas garantijas sistēma

Uzziniet visu nepieciešamo par savu Canon Eiropas garantijas sistēmu (European Warranty System — EWS).

Canon Eiropas garantijas sistēma

Eiropas garantijas sistēmā ietilpst divi dažādi pakalpojumu piedāvājumi; jums pieejamo piedāvājumu nosaka jūsu atrašanās vieta un iegādātais produkts. Vairākumam Canon patēriņa preču tiek piedāvāts pakalpojums preces atgriešanai. Ja precei garantijas periodā rodas ražošanas kļūme, tā ir jāatgriež Canon apstiprinātā darbnīcā, lai to bez maksas varētu salabot pilnvaroti Canon tehniskie darbinieki. Pēc remonta pabeigšanas prece tiks nosūtīta jums atpakaļ.


Piemērotiem lāzera un tintes produktiem (tikai atsevišķās valstīs) tiek piedāvāts pakalpojums preces apkopei uz vietas. Lūdzu, tālāk skatiet apkopes uz vietas noteikumus un nosacījumus, lai skatītu sarakstu ar piemērotiem produktiem.

Ja precei garantijas periodā rodas ražošanas kļūme, garantijas pakalpojums tiek nodrošināts preces atrašanās vietā vienā no šādiem veidiem:

  • labošana preces atrašanās vietā (to veic tehniskais darbinieks);

  • nomaiņa preces atrašanās vietā (to veic kurjers).

Ja tālāk nav pieejami apkopes uz vietas noteikumi un nosacījumi, tas nozīmē, ka mūsu apkopes uz vietas pakalpojums nav pieejams jūsu valstī. Tādā gadījumā tiek nodrošināts tikai preces atgriešanas garantijas pakalpojums.

Noteikumi un nosacījumi

Lai iegūtu pilnu noteikumu un nosacījumu sarakstu ar visiem garantiju veidiem, lūdzu, izlasiet attiecīgo garantijas piedāvājumu tālāk.

Eiropas garantijas sistēma preces atgriešanai

Eiropas garantijas sistēma (European Warranty System, EWS) attēlveidošanas produktiem


Canon un EWS dalībnieki garantē, ka garantijas perioda laikā šī produkta aparatūra ir labā darba stāvoklī. Ja garantijas perioda laikā tiek konstatēts aparatūras defekts, bez maksas tiek sniegts aparatūras remonta pakalpojums pilnvarotā Canon servisa centrā attiecīgajās EWS dalībvalstīs.

Šī garantija ar preces nodošanu darbnīcā attiecas uz Canon produktiem, kas paredzēti Eiropas Ekonomikas zonai (“EEZ”), Šveicei, kā arī Apvienotajai Karalistei un tur iegādāti.

EWS bezmaksas pakalpojumu var saņemt, tikai uzrādot šo garantijas karti kopā ar oriģinālo rēķinu/kases čeku, ko klientam ir izsniedzis mazumtirgotājs, ja garantijas kartē ir norādīts a) pircēja vārds, uzvārds, b) mazumtirgotāja nosaukums un adrese, c) nopirktā produkta modeļa nosaukums un sērijas numurs (ja ir) un d) produkta pirkuma datums. Canon patur tiesības atteikt garantijas pakalpojumus, ja šī informācija nav pilnīga, ir dzēsta vai mainīta pēc patērētāja veiktā sākotnējā produkta pirkuma no mazumtirgotāja.

Canon var labot vai nomainīt Canon produktus ar jaunām vai atjaunotām detaļām vai produktiem, kuru darbība un uzticamība ir līdzvērtīga jauniem. Canon var arī nomainīt produktus ar līdzvērtīgiem modeļiem, ja sākotnējais modelis vairs netiek izlaists. Atjaunotas detaļas vai produkti tiks lietoti tikai tādā gadījumā, ja tas ir pieļaujams atbilstoši tās valsts tiesību aktiem, kurā garantija tiek piemērota.

  • Šī garantija ir spēkā divus gadus no patērētāja iegādes datuma (trīs gadi projektoriem un deviņdesmit dienas projektoru lampām), ko apliecina iepriekš minētie dokumenti.

    PIXMA G sērija: viens gads vai 30 000 izdrukas atkarībā no tā, kurš no tiem pienāk ātrāk.

    PIXMA G550/650: viens gads vai 10 000 izdrukas atkarībā no tā, kurš no tiem pienāk ātrāk.

    XEED 4K501ST; XEED WUX500ST; XEED WUX6500; LV-X420; LV-HD420: trīs gadi vai 6000 stundu lietošana atkarībā no tā, kurš no tiem pienāk ātrāk.

    XEED 4K600STZ: pieci gadi vai 12 000 stundu lietošana atkarībā no tā, kurš no tiem pienāk ātrāk.

  • Garantijas pakalpojums ir pieejams tikai pilnvarotajos Canon servisa centros.

    Klientam ir jāsedz jebkādas produkta drošas transportēšanas izmaksas uz Canon servisa centru un no tā. Ja produkts tiek atvests uz valsti, kurā nedarbojas EWS un kurā netiek pieņemta garantijas karte, produkts jānogādā valstī, kurā tas tika nopirkts, lai varētu izmantot garantijas pakalpojumu.

  • Lai saņemtu pilnīgu informāciju par garantiju, kas tiek piedāvāta atsevišķās valstīs, lūdzu, sazinieties ar attiecīgās EWS dalībvalsts pārstāvjiem.

  • Canon un EWS dalībvalstu garantija neattiecas uz tālāk norādīto:

    • periodiskajām pārbaudēm, apkopi un tādu detaļu remontu vai nomaiņu, kas dabiski nolietojas un saplīst;
    • izlietojamiem materiāliem;
    • jebkādu programmatūru;
    • garantija neattiecas uz detaļām, kas nolietojas (piemēram, video galviņām, projektoru optikas detaļām, tintes atkritumu paketēm un vadotņu ritenīšiem), kā arī izlietojamiem materiāliem un piederumiem (piemēram, akumulatoriem un ierakstīšanas datu nesējiem), tostarp (bet ne tikai) lentēm, DVD, atmiņas kartēm un noņemamiem cietajiem diskiem (HDD), ko izmanto ar šo produktu;
    • defektiem, ko izraisījušas modifikācijas, kas veiktas bez uzņēmuma Canon apstiprinājuma;
    • izmaksām, kas radušās Canon servisa centriem, veicot produkta adaptēšanu vai modificēšanu valstij specifisku tehnisku vai drošības standartu vai tehnisko datu dēļ, vai jebkādām citām produkta pielāgošanas izmaksas saistībā ar tehniskajiem datiem, kas ir mainījušies kopš produkta piegādes;
    • bojājumiem, kas radušies tādēļ, ka produkts neatbilst valsts specifiskajiem standartiem vai tehniskajiem datiem citā valstī, kas nav valsts, kurā veikts pirkums.

    Garantijas remonta pakalpojums nav pieejams, ja bojājumus vai defektus ir izraisījis tālāk minētais:

    • nepareiza lietošana, apiešanās ar produktu vai tā darbināšana, kas norādīta lietotāja vai operatora rokasgrāmatās un/vai atbilstošos lietotāja dokumentos, tostarp (bet ne tikai) nepareiza glabāšana, nomešana, pārmērīgi triecieni, korozija, netīrumu, ūdens vai smilšu izraisīti bojājumi;
    • remonti, modifikācijas vai tīrīšana, kuru veicis servisa centrs, kuru nav pilnvarojis Canon;
    • bojājumi, kurus tieši izraisījusi tādu rezerves daļu, programmatūras vai izlietojamo materiālu (piemēram, tintes, papīra, tonera vai akumulatoru) lietošana, kas nav saderīgi ar produktu. Saderībai ar jūsu konkrēto Canon produktu jābūt norādītai uz iepakojuma, bet tā tiek nodrošināta, izmantojot Canon oriģinālās rezerves daļas, programmatūru un izlietojamos materiālus, jo tie ir pārbaudīti. Pirms lietošanas ieteicams pārbaudīt saderību;
    • produkta savienošana ar aprīkojumu, ko uzņēmums Canon nav apstiprinājis kā piemērotu savienošanai;
    • neatbilstošs produkta iepakojums, kad to nosūta pilnvarotajam Canon servisa centram;
    • negadījumi un katastrofas, ko izraisījis jebkāds negadījums un ko uzņēmums Canon nevar kontrolēt, tostarp (bet ne tikai) zibens, ūdens, uguns, sabiedriskie nemieri un neatbilstoša ventilācija.

  • Remonta pakalpojumu sniegšana var aizkavēties, ja tie tiek izpildīti ārpus sākotnējās pirkuma valsts un šajā valstī produkts vēl netiek pārdots vai tiek pārdota valstij specifiska konstrukcija. Līdz ar to noteiktas produkta rezerves daļas var nebūt noliktavā tajā valstī, kurā tiek veikts remonts.

    Klients ir atbildīgs par programmatūras failu un programmu dublēšanu un saglabāšanu pirms remonta un to atjaunošanu pēc šāda remonta.

    Canon neuzņemas atbildību par citām pretenzijām, tostarp (bet ne tikai) par datu nesēju un datu zudumu u.c., kas nav īpaši norādīts šajā garantijā. Lūdzu, ļoti rūpīgi iepakojiet produktu, apdrošiniet to, pievienojiet pirkuma čeku un garantijas karti, remonta norādījumus un (ja piemērojams) tāda datu nesēja paraugu, kādā produkts glabā uzņemtos attēlus. Šī garantija neietekmē patērētāja likumīgās tiesības saskaņā ar piemērojamo spēkā esošo valsts likumdošanu, kā arī tās patērētāja tiesības pret mazumtirgotāju, kas izriet no pārdošanas/pirkšanas līguma. Ja nav atbilstošas valsts likumdošanas, šī garantija būs klienta vienīgais tiesiskās aizsardzības līdzeklis un ne Canon, ne tā filiāles vai citi EWS dalībnieki nebūs atbildīgi par jebkādiem nejaušiem vai izrietošiem zaudējumiem saistībā ar jebkādu tiešu vai netiešu šīs produkta garantijas pārkāpumu.

Eiropas garantijas sistēma apkopei uz vietas

Garantijas uz vietas pakalpojumu plāns (lāzera un tintes strūklprinteru produktiem)


Skatiet visus atbilstošos modeļus.


Ja jums šim produktam ir jāizmanto uz vietas pieejamā garantija, ir spēkā tālāk norādītie noteikumi un nosacījumi. Jūsu uz vietas pieejamā garantija ir spēkā divus gadus no jaunā Canon biroja produkta sākotnējā iegādes datuma.

Saskaņā ar šo garantiju jums ir tiesības saņemt atbalstu no Canon, kā aprakstīts tālāk. Lūdzu, ņemiet vērā, ka uz visiem pakalpojumiem, kas tiek sniegti saskaņā ar uz vietas pieejamo garantiju, attiecas šeit norādītie noteikumi un nosacījumi. Lūdzu, ņemiet vērā, ka uz vietas pieejamā garantija ir spēkā papildus jebkurai citai Canon garantijai, kas jums varētu būt attiecīgajam produktam, un papildus jebkurām ar likumu noteiktajām tiesībām, kas jums kā patērētājam var būt saskaņā ar piemērojamajiem vietējiem tiesību aktiem. Šī uz vietas pieejamā garantija attiecas uz noteiktiem Canon biroja produktiem, kas paredzēti Eiropas Ekonomikas zonai (“EEZ”), Šveicei, kā arī Lielbritānijai, un tur iegādāti.

Canon garantē, ka garantijas perioda laikā šī produkta aparatūra ir labā darba stāvoklī. Ja garantijas perioda laikā tiek konstatēts aparatūras defekts, uz vietas pieejamais pakalpojums tiks sniegts jūsu reģistrētajā atrašanās vietā attiecīgajā teritorijā (kā definēts tālāk).

Uz vietas pieejamo garantiju var saņemt bez maksas tikai, uzrādot pirkuma apliecinājuma oriģinālu, kurā norādīts produkta iegādes datums. Canon var labot vai nomainīt Canon produktus ar jaunām vai atjaunotām detaļām vai produktiem, kuru darbība un uzticamība ir līdzvērtīga jauniem. Canon var arī nomainīt produktus ar līdzvērtīgiem modeļiem, ja sākotnējais modelis vairs netiek izlaists. Atjaunotas detaļas vai produkti tiks lietoti tikai tādā gadījumā, ja tas ir pieļaujams atbilstoši tās valsts tiesību aktiem, kurā garantija tiek piemērota.

  • Uz vietas pieejamā garantija ir derīga divus gadu no jauna Canon biroja produkta pirkuma datuma, ko norāda pirkuma apliecinājums.

  • Uz vietas pieejamās garantijas pakalpojumu var saņemt, sazinoties ar Canon palīdzības dienestu.

    Garantijas uz vietas remonta pakalpojums tiek sniegts kādā no tālāk norādītajiem veidiem.

    • Remonts uz vietas (ar tehnisko darbinieku)*, kas sedz visas saistītās darba izmaksas (ieskaitot izsaukšanu, ceļošanu un remonta laiku) un visu pakalpojuma sniegšanā izmantoto detaļu izmaksas.

    • Nomaiņa uz vietas (izmantojot kurjeru), kas sedz nomaiņas produkta izmaksas un visas saistītās piegādes izmaksas.

    Pakalpojuma veids ir atkarīgs no modeļa, un jūs informēs, kā rīkoties, kad sazināsities ar Canon palīdzības dienestu.

    *Garantijas uz vietas pakalpojumus Canon vārdā var sniegt trešā puse ar attiecīgām prasmēm un rūpību.

  • Canon garantija neattiecas uz tālāk norādīto:

    • periodiskajām pārbaudēm, apkopi un tādu detaļu remontu vai nomaiņu, kas dabiski nolietojas;
    • izlietojamiem materiāliem un piederumiem, tostarp maiņstrāvas adapteriem;
    • jebkādu programmatūru;
    • detaļām, kas nolietojas, kā arī aprīkojumu un piederumiem;
    • defektiem, kurus izraisījušas modifikācijas, kas veiktas bez uzņēmuma Canon apstiprinājuma;
    • izmaksām, kas uzņēmumam Canon radušās, veicot produkta adaptēšanu vai modificēšanu valstij specifisku tehnisku vai drošības standartu vai tehnisko datu dēļ, vai jebkādām citām produkta pielāgošanas izmaksām saistībā ar tehniskajiem datiem, kas ir mainījušies kopš produkta piegādes;
    • bojājumiem, kas radušies tādēļ, ka produkts neatbilst valsts specifiskajiem standartiem vai tehniskajiem datiem citā valstī, kas nav valsts, kurā veikts pirkums.

    Garantijas pakalpojums nav pieejams, ja bojājumus vai defektus ir izraisījis tālāk minētais:

    • nepareiza lietošana, apiešanās ar produktu vai tā darbināšana, kas norādīta lietotāja vai operatora rokasgrāmatās un/vai atbilstošos lietotāja dokumentos, tostarp (bet ne tikai) nepareiza glabāšana, nomešana, pārmērīgi triecieni, korozija, netīrumu, ūdens vai smilšu izraisīti bojājumi;
    • remonti, modifikācijas vai tīrīšana, kuru veicis servisa centrs, kuru nav pilnvarojis Canon;
    • bojājumi, kurus tieši izraisījusi tādu rezerves daļu, programmatūras vai izlietojamo materiālu (piemēram, tintes, papīra, tonera vai akumulatoru) lietošana, kas nav saderīgi ar produktu. Saderībai ar jūsu konkrēto Canon produktu jābūt norādītai uz iepakojuma, bet tā tiek nodrošināta, izmantojot Canon oriģinālās rezerves daļas, programmatūru un izlietojamos materiālus, jo tie ir pārbaudīti. Pirms lietošanas ieteicams pārbaudīt saderību;
    • produkta savienošana ar aprīkojumu, ko uzņēmums Canon nav apstiprinājis kā piemērotu savienošanai;
    • negadījumi vai katastrofas, vai jebkāds iemesls, ko uzņēmums Canon nevar kontrolēt, tostarp (bet ne tikai) zibens, ūdens, uguns, sabiedriskie nemieri un neatbilstoša ventilācija.

    Papildus iepriekš minētajam uz vietas pieejamā garantija neietver:

    • apkopi un ar to saistītās rezerves daļas, kas nepieciešamas produkta nepareizas instalēšanas vai savienošanas ar tīklu dēļ, ja produkta instalēšanu un savienošanu ar tīklu nav veikuši Canon darbinieki;
    • darbu, kas nepieciešams produktu atvienošanas un atkārtotas savienošanas dēļ, tostarp jebkādu sagatavošanu drošai pārvadāšanai, ja to nenodrošinām mēs vai tā netiek nodrošināta mūsu vārdā;
    • darbu ārpus mūsu standarta darba laika, ja vien to nenosaka garantijas uz vietas pakalpojumu plāns.

    Lūdzu, ņemiet vērā: lai servisa tehniskie darbinieki/kurjeri pakalpojumus sniegtu uz vietas, produktam ir jāatrodas attiecīgajā teritorijā. Pakalpojumus uz vietas var nodrošināt tikai tad, ja servisa tehniskajam darbiniekam/kurjeram tiek piešķirta piekļuve produktam un tiek sniegts saprātīgs atbalsts, kas tiek pieprasīts saistībā ar to.

    Ja uz vietas pieejamās garantijas laikā plānojat pārvietot produktu no vienas adreses uz citu, jums jāpaziņo uzņēmumam Canon jaunā adrese. To varat darīt, nosūtot e-pasta ziņojumu uz attiecīgās teritorijas norādīto kontaktpersonas e-pasta adresi (e-pasta adreses ir norādītas uz vietas pieejamās garantijas kontaktinformācijā). Ja produkts tiek pārvests uz citu valsti, lūdzu, pārbaudiet, vai šai valstij ir norādīta uz vietas pieejamās garantijas kontaktinformācija, lai pārliecinātos, ka attiecīgajā valstī Canon piedāvā uz vietas pieejamo garantiju.

  • Remonta/nomaiņas pakalpojumu sniegšana var aizkavēties, ja tie tiek izpildīti ārpus sākotnējās pirkuma valsts un šajā valstī produkts vēl netiek pārdots vai tiek pārdota valstij specifiska konstrukcija. Līdz ar to noteiktas produkta rezerves daļas var nebūt noliktavā tajā valstī, kurā tiek veikts remonts. Klients ir atbildīgs par programmatūras failu un programmu dublēšanu un saglabāšanu pirms remonta/nomaiņas un to atjaunošanu pēc šāda remonta/nomaiņas. Canon neuzņemas atbildību par citām pretenzijām, tostarp (bet ne tikai) par datu nesēju un datu zudumu u.c., kas nav īpaši norādīts šajā garantijā. Šī garantija neietekmē patērētāja likumīgās tiesības saskaņā ar piemērojamo spēkā esošo valsts likumdošanu, kā arī tās patērētāja tiesības pret mazumtirgotāju, kas izriet no pārdošanas/pirkšanas līguma. Ja nav atbilstošas valsts likumdošanas, šī garantija būs klienta vienīgais tiesiskās aizsardzības līdzeklis, un ne Canon, ne tā filiāles nebūs atbildīgas par jebkādiem nejaušiem vai izrietošiem zaudējumiem saistībā ar jebkādu tiešu vai netiešu šīs produkta garantijas pārkāpumu. Lai saņemtu pilnīgu informāciju par garantiju, kas tiek piedāvāta atsevišķās valstīs, lūdzu, sazinieties ar Canon palīdzības dienestu.

    Ievērojot iepriekš minēto, jūs piekrītat, ka Canon neuzņemas atbildību par papildu nepieciešamajiem darbiem vai zaudējumiem, izmaksām vai bojājumu, kas radušies, ja:

    1. jūs neesat pareizi izmantojis, uzglabājis vai rīkojies ar produktu (tostarp nenodrošinot atbilstošus vides apstākļus) vai neesat ievērojis Canon sniegtos vai lietošanas instrukcijā ietvertos norādījumus vai ieteikumus par produktu vai jebkuru citu uz vietas pieejamās garantijas punktu;
    2. jūs neesat instalējis vai nodrošinājis kļūdu labošanu, pašreizējos programmatūras jauninājumus vai jaunas versijas, ko Canon vai citi attiecīgie trešo pušu piegādātāji ir piegādājuši vai padarījuši vispārēji pieejamus;
    3. jūsu sistēmā ir vīruss (vai kas līdzīgs) vai ir jebkāda darbības kļūme vai prasība, kuru izraisījis kāds produkts, kuru esat savienojis ar šo produktu vai kas citādi negatīvi ietekmē šī produkta darbību;
    4. jūs vai kāds cits, kas rīkojas jūsu vārdā, ir sabojājis produktu vai veicis izmaiņas tajā, vai pievienojis tam vai ietvēris tajā jebkuru citu izstrādājumu, vai arī jūsu saistītās sistēmas negatīvi ietekmē produkta darbību.

    Uz vietas pieejamo garantiju regulē, un tā ir izveidota saskaņā ar atbilstošajiem tās valsts tiesību aktiem, kurā produkts tiek lietots un pakalpojumi tiek nodrošināti. Jebkādi strīdi saistībā ar garantiju, kas pieejama uz vietas, tiek izskatīti šīs jurisdikcijas kompetento tiesu ekskluzīvajā jurisdikcijā.

Pēdējo reizi atjaunināts: 2022. gada 1. janvārī

Apkopojums ar bieži uzdotiem jautājumiem par Eiropas garantijas sistēmu (EWS)

  • Kopumā Canon piedāvā Eiropas garantijas sistēmu (EWS) produktiem, kas iegādāti:

    Apvienotajā Karalistē, Austrijā, Beļģijā, Bulgārijā, Čehijas Republikā, Dānijā, Horvātijā, Igaunijā, Kiprā, Francijā, Grieķijā, Islandē, Itālijā, Īrijā, Latvijā, Lietuvā, Luksemburgā, Maltā, Nīderlandē, Norvēģijā, Polijā, Portugālē, Rumānijā, Slovākijā, Slovēnijā, Somijā, Spānijā, Šveicē, Ungārijā, Vācijā un Zviedrijā.

    Lūdzu, skatiet pilnus šīs garantijas noteikumus un nosacījumus.

  • Kopumā nav juridiskas prasības klientiem reģistrēt produktu uzņēmumā Canon, lai iegūtu EWS garantiju. Ja reģistrēsiet produktu uzņēmumā Canon ar Canon iD, mēs varēsim jums sūtīt mērķtiecīgus reklāmas materiālus un jaunumus saistībā ar jūsu produktiem. Lai iegūtu atsevišķas akcijas garantijas, var būt jāreģistrējas uzņēmumā Canon, bet šādā gadījumā tas tiks norādīts konkrētajos akcijas noteikumos un nosacījumos.

  • Valstīs, uz kurām attiecas Eiropas garantijas sistēma (EWS), katra produkta kastē parasti ir EWS garantijas karte. Tā izskatās līdzīgi tālāk parādītajiem piemēriem: 

  • Jums nav jānosūta uzņēmumam Canon nekādi dokumenti, lai reģistrētos Eiropas garantijas sistēmā (EWS). Ja vēlaties īpaši pieprasīt garantijas remontu saskaņā ar EWS, jums vienmēr uzņēmumam Canon jāiesniedz derīgs attiecīgā produkta pirkuma apliecinājuma oriģināls (kurā ietverts sākotnējā pirkuma datums); dažkārt var pieprasīt arī aizpildītu garantijas karti. Lūdzu, skatiet konkrētās valsts informāciju ar īpašām prasībām.

  • Ja vēlaties īpaši pieprasīt garantijas remontu saskaņā ar Eiropas garantijas sistēmas garantiju, jums vienmēr uzņēmumam Canon jāiesniedz derīgs attiecīgā produkta pirkuma apliecinājuma oriģināls (kurā ietverts sākotnējā pirkuma datums); dažkārt var pieprasīt arī aizpildītu garantijas karti. Lūdzu, skatiet konkrētās valsts informāciju ar īpašām prasībām. Akcijas garantijas piedāvājumos var būt norādītas arī papildu prasības, tāpēc, lūdzu, skatiet konkrēto akcijas piedāvājumu noteikumus un nosacījumus (ja piemērojami).

  • Kopumā nav juridiskas prasības klientiem reģistrēt produktu uzņēmumā Canon, lai iegūtu EWS garantiju. Ja vēlaties īpaši pieprasīt garantijas remontu saskaņā ar Eiropas garantijas sistēmas garantiju, jums vienmēr uzņēmumam Canon jāiesniedz derīgs attiecīgā produkta pirkuma apliecinājuma oriģināls (kurā ietverts sākotnējā pirkuma datums); dažkārt var pieprasīt arī aizpildītu garantijas karti. Prasība par pirkuma apliecinājumu (kurā ietverts sākotnējā pirkuma datums) attiecas arī uz produktiem, kas saņemti kā dāvana.

  • Kopumā Canon produktiem Eiropas garantijas sistēmas garantija tiek piedāvāta 24 mēnešus. Var tikt piemēroti izņēmumi, un bieži vien tie tiek piemēroti gadījumos, kad mazumtirgotāji piedāvā savu garantijas pagarināšanas akciju. Ja rodas šaubas, lūdzu, skatiet atbilstošās valsts Canon atbalsta tīmekļa vietnes sadaļu par garantiju vai sazinieties ar mazumtirgotāju (mazumtirgotāja garantijas pagarinājuma gadījumā).

  • Detalizēta informācija par konkrēto piedāvāto produkta garantiju parasti atrodas produkta kastē. Kopumā uz produktiem attiecas garantija, kas tiek piemērota konkrētajā pārdošanas reģionā, un galalietotājiem ir jānodod produkti attiecīgajā reģionā, lai pieprasītu garantijas remontu. Kopumā Canon nepiedāvā garantiju visā pasaulē, ja vien īpašiem produktiem / īpašos reģionos tas nav īpaši norādīts.

  • Jā, uz Canon produktiem attiecas Eiropas garantijas sistēma (EWS) neatkarīgi no tā, kurš ir produkta faktiskais īpašnieks. Tomēr garantijas sākuma un beigu datums tiks piemērots atbilstoši sākotnējam pirkuma datumam, nevis otrreizējās pārdošanas datumam. Ja vēlaties īpaši pieprasīt garantijas remontu saskaņā ar EWS, jums vienmēr uzņēmumam Canon jāiesniedz derīgs attiecīgā produkta pirkuma apliecinājuma oriģināls (kurā ietverts sākotnējā pirkuma datums); dažkārt var pieprasīt arī aizpildītu garantijas karti. Lūdzu, pieprasiet konkrētās valsts informāciju ar īpašām prasībām.

  • Tehniski Canon garantijas ir spēkā tikai tajā reģionā, kurā produkts ir pārdots, un atbilstoši konkrētajai garantijas informācijai, kas bija kastē. Kopumā Canon nepiedāvā garantiju visā pasaulē, ja vien īpašiem produktiem / īpašos reģionos tas nav īpaši norādīts. Mēs vienmēr iesakām Canon klientiem sazināties ar vietējiem Canon pārstāvjiem, lai noskaidrotu, kāda palīdzība ir pieejama. Dažos gadījumos var būt jāmaksā par nepieciešamo remontu, un pēc tam šo summu var mēģināt atgūt no Canon (tas attiecas tikai tad, ja uz laboto defektu attiecas Eiropas garantijas sistēmas (EWS) noteikumi — piemēram, ir izslēgta klienta ļaunprātīga izmantošana), kad atgriežaties EWS reģionā. Lai pamatotu savu pieteikumu, mēs vienmēr iesakām saglabāt visus attiecīgos dokumentus, kas attiecas uz izmaksām/veikto remontu.

Kontaktinformācija

Tālāk tabulā ir valstis, kurās tiek piedāvāta Canon Eiropas garantijas sistēma (Canon European Warranty System, EWS); plašāku informāciju skatiet pilnajos Canon EWS noteikumos un nosacījumos. Varat atrast kontaktinformāciju un pieejamo pakalpojumu līmeni katrā valstī.


Lūdzu, ņemiet vērā, ka garantija ar pakalpojumu uz vietas (kur tā pieejama) tiek nodrošināta tikai atbilstošiem produktiem.


Valsts Palīdzības dienesta kontaktinformācija
Austrija Canon Austria
Beļģija Canon Belgium (holandiešu valoda)
Canon Belgium (franču valoda)
Bulgārija Canon Bulgaria
Kipra Canon Cyprus
Čehijas Republika Canon Czech
Dānija Canon Denmark
Igaunija Canon Estonia
Somija Canon Finland
Francija Canon France
Vācija Canon Germany
Grieķija Canon Greece
Ungārija Canon Hungary
Islande +354 533 34 11

Beco
Īrija Canon Ireland
Itālija Canon Italy
Latvija Canon Latvia
Lietuva Canon Lithuania
Luksemburga Canon Luxembourg
Malta Canon Malta
Norvēģija Canon Norway
Polija Canon Poland
Portugāle Canon Portugal
Rumānija Canon Romania
Slovākija Canon Slovakia
Slovēnija Canon Slovenia
Spānija Canon Spain
Zviedrija Canon Sweden
Šveice Canon Switzerland (franču valoda)
Canon Switzerland (vācu valoda)
Nīderlande Canon Netherlands
Apvienotā Karaliste Canon UK

Canon modeļi, uz kuriem attiecas uz vietas pieejamā garantija

Lūdzu, ņemiet vērā, ka gadījumā, ja jūsu produkts nav norādīts tālāk, uz to neattiecas uz vietas pieejamā garantija un tiek nodrošināta garantija ar preces nodošanu darbnīcā.


Eiropas garantijas sistēmas (European Warranty System — EWS) dalībvalstis, kurās tiek piedāvāta Canon uz vietas pieejamā garantija:


Austrija Beļģija Čehijas Republika Dānija Somija
Francija Vācija Ungārija Īrija Itālija
Luksemburga Nīderlande Norvēģija Polija Portugāle
Šveice Slovākija Spānija Zviedrija Apvienotā Karaliste

 

Atlasiet tālāk norādīto produktu klāstu, lai pārietu uz attiecināmajiem modeļiem


MAXIFY
i-SENSYS printeris ar vienu funkciju
i-SENSYS printeris ar daudzām funkcijām
i-SENSYS FAX
imageRUNNER
imagePROGRAF PIXMA  


Nomaiņa uz vietas

MAXIFY printeris  
MAXIFY iB4050 MAXIFY iB4150
MAXIFY MB5050 MAXIFY MB5150
MAXIFY MB5155 MAXIFY MB5350
MAXIFY MB5450 MAXIFY MB5455


Remonts uz vietas


PIXMA  
PIXMA PRO 1  

imagePROGRAF  
imagePROGRAF PRO-1000  

i-SENSYS FAX  
FAX-L100 FAX-L1000
FAX-L120 FAX-L2000
FAX-L2000IP FAX-L220
FAX-L295 i-SENSYS FAX-L3000
i-SENSYS FAX-L3000IP FAX-L380
FAX-L400  

i-SENSYS printeris ar vienu funkciju  
i-SENSYS LBP151dw i-SENSYS LBP212dw
i-SENSYS LBP214dw i-SENSYS LBP215dw
i-SENSYS LBP223dw i-SENSYS LBP226dw
i-SENSYS LBP251dw i-SENSYS LBP252dw
i-SENSYS LBP228x i-SENSYS LBP253x
i-SENSYS LBP233dw i-SENSYS LBP236dw
i-SENSYS LBP312x i-SENSYS LBP325x
i-SENSYS LBP351x i-SENSYS LBP352x
i-SENSYS LBP613Cdw i-SENSYS LBP621Cw
i-SENSYS LBP623Cdw i-SENSYS LBP653Cdw
i-SENSYS LBP663Cdw i-SENSYS LBP654Cx
i-SENSYS LBP664Cx i-SENSYS LBP673Cdw
i-SENSYS LBP710Cx i-SENSYS LBP712Cx
i-SENSYS LBP722Cdw i-SENSYS LBP852Cx
i-SENSYS LBP3200 i-SENSYS LBP3360
i-SENSYS LBP3370 i-SENSYS LBP3460
i-SENSYS LBP5000 i-SENSYS LBP5100
i-SENSYS LBP5200 i-SENSYS LBP5300
i-SENSYS LBP5360 i-SENSYS LBP6650dn
i-SENSYS LBP6670dn i-SENSYS LBP6680x
i-SENSYS LBP6750dn i-SENSYS LBP6780x
i-SENSYS LBP7200Cdn i-SENSYS LBP7210Cdn
i-SENSYS LBP7660Cdn i-SENSYS LBP7680Cx
i-SENSYS LBP7750Cdn i-SENSYS LBP7780Cx

i-SENSYS printeris ar daudzām funkcijām  
i-SENSYS MF411dw i-SENSYS MF416DW
i-SENSYS MF418x i-SENSYS MF419x
i-SENSYS MF421dw i-SENSYS MF426dw
i-SENSYS MF443dw i-SENSYS MF445dw
i-SENSYS MF428x i-SENSYS MF429x
i-SENSYS MF446x i-SENSYS MF449x
i-SENSYS MF453dw i-SENSYS MF455dw
i-SENSYS MF512x i-SENSYS MF515x
i-SENSYS MF522x i-SENSYS MF525x
i-SENSYS MF542x i-SENSYS MF543x
i-SENSYS MF552dw i-SENSYS MF553dw
i-SENSYS MF623Cn i-SENSYS MF628Cw
i-SENSYS MF631Cn i-SENSYS MF633Cdw
i-SENSYS MF635Cx i-SENSYS MF641Cw
i-SENSYS MF643Cdw i-SENSYS MF645Cx
i-SENSYS MF724Cdw i-SENSYS MF728Cdw
i-SENSYS MF729Cx i-SENSYS MF732Cdw
i-SENSYS MF734Cdw i-SENSYS MF735Cx
i-SENSYS MF742Cdw i-SENSYS MF744Cdw
i-SENSYS MF746Cx i-SENSYS MF752Cdw
i-SENSYS MF754Cdw i-SENSYS MF832Cdw
i-SENSYS MF3220 i-SENSYS MF4120
i-SENSYS MF4140 i-SENSYS MF4660PL
i-SENSYS MF4690PL i-SENSYS MF5840dn
i-SENSYS MF5880dn i-SENSYS MF5940dn
i-SENSYS MF5980dw i-SENSYS MF6140dn
i-SENSYS MF6180dw i-SENSYS MF6680dn
i-SENSYS MF8030cn i-SENSYS MF8040Cn
i-SENSYS MF8050cn i-SENSYS MF8080Cw
i-SENSYS MF8180C i-SENSYS MF8230Cn
i-SENSYS MF8280Cw i-SENSYS MF8330Cdn
i-SENSYS MF8340Cdn i-SENSYS MF8350Cdn
i-SENSYS MF8360Cdn i-SENSYS MF8380Cdw
i-SENSYS MF8450 i-SENSYS MF8540Cdn
i-SENSYS MF8550Cdn i-SENSYS MF8580Cdw
i-SENSYS MF9130 i-SENSYS MF9170
i-SENSYS MF9220Cdn i-SENSYS MF9280Cdn

imageRUNNER  
imageRUNNER C1225iF  

Mēs iesakām sazināties ar vietējām kontaktpersonām, lai uzzinātu precīzus jūsu modeļa garantijas nosacījumus, jo var tikt piemēroti vietēji ierobežojumi.

Jums varētu noderēt...

Sazinieties ar mums

Sazinieties ar mums, lai saņemtu atbalstu pa tālruni vai e-pastu

Pakalpojumi un remonts

Rezervējiet pakalpojumus, nosūtiet produktu uz remontu vai uzziniet vairāk par mūsu servisa un remonta procesu

Otrreizējā pārstrāde

Uzziniet vairāk par Canon kasetņu otrreizējās pārstrādes programmu

Canon konts

Reģistrējiet savu produktu un pārvaldiet Canon kontu

Izsakiet savu viedokli:

Lūdzu, aizpildiet vienu minūti ilgu aptauju, lai palīdzētu mums uzlabot atbalsta tīmekļa vietnes saskarni

Aptauja