Vai tā būtu glancēta mazumtirdzniecības brošūra, restorāna atklāšanas reklāmas izdevums vai veselības aprūpes pakalpojumu sniedzēja informatīvs plakāts, — drukātajiem materiāliem ir liela nozīme daudzu nozaru komunikācijas stratēģijās. Jaunākie pētījumi liecina, ka mazumtirdzniecības, ražošanas, veselības aprūpes un publiskā sektora uzņēmumi 50% no sava komunikācijas budžeta tērē drukātajai reklāmai1, un no viņiem šajā ziņā neatpaliek arī citi uzņēmumi.
Taču efektīvu drukāto mārketinga materiālu veidošana var būt dārga, jo īpaši tāpēc, ka 95% uzņēmumu savu drukāto materiālu mārketinga vajadzībām izmanto ārpakalpojumu sniedzējus. Parasti to nosaka vēlme iegūt profesionālu kvalitāti un iekšējo resursu neesamība uzņēmumā, lai to nodrošinātu.
Taču tā nav tikai galīgā drukas kvalitāte, kas to nosaka; uzņēmumi, kuros nav kvalificētas iekšējas dizaina komandas, bieži izvēlas ārpakalpojumu izmantošanu visā procesā, sākot no dizaina līdz ražošanai. Lai gan ārpakalpojumu izmantošana var nodrošināt apjomradītus ietaupījumus, uzņēmumi, kuriem nepieciešami ātra ikdienišķu materiālu izgatavošana, var nebūt apmierināti ar ražošanas laiku un izmaksām.
Apstākļos, kad mārketinga budžets kļūst arvien ierobežotāks, uzņēmumi saskaras ar spiedienu samazināt izmaksas, taču, pateicoties jauniem tirgus risinājumiem, piemēram, PosterArtist, tiem nav jāekonomē uz drukāšanas iespēju rēķina. Ar Canon ierīci uzņēmumiem ir pieejami uzlaboti rīki, lai izstrādātu un izgatavotu mārketinga līdzekļus pašu spēkiem gadījumos, kad ārpakalpojumu izmantošana nav rentabla.