ESIET PRIEKŠGALĀ AR CPS

Strādājiet efektīvi un palieliniet darbspējas laiku ar Canon Professional Services

Kas ir iekļauts CPS?

Profesionālie produktu atbalsta pakalpojumi palīdz uzturēt uzņēmējdarbību un aprīkojumu darba kārtībā neatkarīgi no apstākļiem.

*Uz visām priekšrocībām attiecas pakalpojumu sniegšanas noteikumi

Ātrāks remonts

Mēs salabosim jūsu produktu tikai 2* darba dienās, piedāvājot aizvietojošo aprīkojumu,* ja nepieciešams.

Regulāra apkope

Apkopes tīrīšana un pārbaude ir ietverta jūsu plānā.

Atlaide katram remontam

Līdz 20%* atlaide katram remonta rēķinam.

Bezmaksas sūtīšana

Sūtīšana uz remonta centru un no tā nākamajā darba dienā.

Sesijas ar nozares ekspertiem

Tiešraides sesijas ar nozares ekspertu padomiem un praktiskiem padomiem.

Kā darbojas akcija?

Ātrāks remonts

Populāri profesionālie produkti ātro pakalpojumu sarakstā ļauj veikt remontu 2–5 darba dienu laikā atkarībā no jūsu abonementa līmeņa. Ja tas mums prasa ilgāku laiku, mēs piedāvājam aizvietojošu aprīkojumu, lai jūs varētu turpināt uzņemt. Un tas nav viss — jūsu remonta rēķinam tiek piemērota 10–20% atlaide.

Regulāra apkope

Ja produkts darbojas normāli un tam nepieciešama rūpīga tīrīšana, mēs piedāvājam plašu apkopes pakalpojumu klāstu, kas iekļauts jūsu abonementā. Katru gadu abonenti saņem apkopes kuponus, kuriem ir līdzīga vērtība kā CPS abonementa maksai. Kad jums ir nepieciešams pakalpojums, piesakieties savā kontā un izmantojiet kuponus!

Bezmaksas sūtīšana

Katru reizi, kad jums ir nepieciešams remonts vai pakalpojums, nosūtot mums produktu, izvēlieties opciju “Ekspress sūtīšana”. Mēs sāksim ar to strādāt nākamajā darba dienā. Neaizmirstiet izdrukāt un pievienot CPS prioritāro etiķeti, lai mēs zinātu, ka tas jums ir nepieciešams!

Sesijas ar nozares ekspertiem

Mēs regulāri rīkojam slēgtus tiešraides tīmekļseminārus CPS abonentiem, kuros piedalās eksperti no dažādām jomām — juridiskā, grāmatvedības, mārketinga un aģentu pārvaldības —, lai sniegtu praktiskus padomus un atbildētu uz jūsu jautājumiem tiešraidē.

Man ir jāizstāsta, cik pārsteidzoša ir CPS programma tādiem profesionāļiem kā man!

Pakalpojumi un padomi, ko esmu saņēmis no jūsu nodaļas, ir patiešām izcili.”

Kāds man ir pareizais līmenis?

Mazo un vidējo uzņēmumu abonements

Vispiemērotākais pašnodarbinātajiem, ka arī maziem un vidējiem uzņēmumiem.

Ikgadējā maksa

100 € bez PVN
200 € bez PVN
350 € bez PVN

Ātrais remonts EOS kamerām un objektīviem

5 dienas
3 dienas
2 dienas

Ātrais remonts video un kino aparatūrai

5 dienas
5 dienas
5 dienas

Nomas rezerves aparatūra

Tikai remonts, Platinum ar prioritāru atbalstu

Nav
Pēc pieprasījuma, ja pārsniegts apkopes laiks
Pēc pieprasījuma

Pakalpojuma atlaide

Attiecas uz visiem pakalpojumiem un remontiem.

10%
15%
20%

Apkopes pakalpojuma summa

Izpirkts ar kuponiem, attiecas uz pilnas cenas pakalpojumu.

100 kuponi
200 kuponi
300 kuponi

Neierobežota sūtīšana un piegāde atpakaļ

Nākamā darba diena

Ietverts
Ietverts
Ietverts

CPS prioritārais palīdzības dienests

Ir
Ir
Ir

CPS kopienas priekšrocības

- Uzņēmējdarbība tīmekļsemināri - Piedāvājumi tikai dalībniekiem - Profesionālā kopiena – Apsveikuma komplekts

Ir
Ir
Ir

Vai meklējat abonementu uzņēmumam?

Jautājiet mums, kā CPS var atbalstīt jūsu uzņēmumu ar korporatīvajiem komplektiem.

Korporatīvie plāni

Vidējām un lielām organizācijām, kurām pieder 25–250 aprīkojuma vienības.

Ikgadējā maksa

1000 € bez PVN
3000 € bez PVN
5000 € bez PVN

Divu gadu maksa

5% daudzgadējā atlaide

1900 € bez PVN
5700 € bez PVN
9500 € bez PVN

Trīs gadu maksa

10% daudzgadējā atlaide

2700 € bez PVN
8100 € bez PVN
13 500 € bez PVN

Ātrais remonts EOS kamerām un objektīviem

3 dienas
3 dienas
3 dienas

Ātrais remonts video un kino aparatūrai

5 dienas
5 dienas
5 dienas

Aizvietojošais nomas aprīkojums

Tikai remonts

Pēc pieprasījuma, ja pārsniegts apkopes laiks
Pēc pieprasījuma, ja pārsniegts apkopes laiks
Pēc pieprasījuma, ja pārsniegts apkopes laiks

Pakalpojuma atlaide

Attiecas uz visiem pakalpojumiem un remontiem.

20%
20%
20%

Apkopes pakalpojuma summa

Izpirkts ar kuponiem, attiecas uz pilnas cenas pakalpojumu.

1000 kuponi
2000 kuponi
3000 kuponi

Apkopes diena uz vietas

Pieprasiet, izmantojot prioritāro atbalstu

0
1.
2

Neierobežota sūtīšana un piegāde atpakaļ

Nākamā darba diena

Ietverts
Ietverts
Ietverts

CPS prioritārais palīdzības dienests

Ir
Ir
Ir

Produktu apmācība saistībā ar tehniskajām prasmēm

Ir
Ir
Ir

CPS kopienas priekšrocības

-- Uzņēmējdarbība tīmekļsemināri - Piedāvājumi tikai dalībniekiem - Profesionālā kopiena

Ir
Ir
Ir

Mana kamera pārstāja darboties uzņemšanas vidū. Man bija otra kamera, kas mani izglāba! Pēc tam es to nosūtīju uz CPS darbnīcu, kur tehniskie darbinieki varēja diagnosticēt un novērst problēmu. Turklāt viņi sniedza vērtīgus padomus par turpmāko apkopi. Kamera tika atgriezta kā jauna! ”

Izveidojiet uzņēmuma kontu

Reģistrējiet un apstipriniet savu uzņēmumu, lai saņemtu Canon uzņēmuma ID, un kopīgojiet ielūgumu ar savu komandu, lai tam varētu piekļūt vairāki lietotāji.

Reģistrēt savus produktus

Reģistrējieties un apstipriniet savu Canon komplektu: jo vairāk produktu reģistrējat, jo vairāk punktu nopelnāt. Abonementu var iegūt, sākot no 500 punktiem.

Izvēlieties plānu

Izvēlieties plānu, kas atbilst jūsu uzņēmuma vajadzībām, pamatojoties uz reģistrētā aprīkojuma klāstu.

Abonēt

Pēc abonementa iegādes mēs nosūtīsim jūsu izvēlētā plāna PVN rēķinu. Uzreiz sāciet efektīvi izmantot savu CPS abonementu.

Ekskluzīvas CPS priekšrocības un piedāvājumi

Nākamais tīmekļseminārs uzņēmumiem

Nākamajā sesijā mēs pievērsīsimies tam, kā sociālie tīkli var strādāt jūsu un jūsu uzņēmuma labā. Esiet modri, lai izmantotu šo ekskluzīvo uzaicinājumu.

Partneru atlaides

Ietaupiet līdz 25%,* iegādājoties atsevišķus produktus, tostarp SanDisk Extreme PRO® SD un CFexpress™ kartes, un 15% visam SanDisk® produktu klāstam.

25% atlaide atsevišķiem Adobe produktiem

Saņemiet CPS abonentu īpašo 25 % atlaidi Adobe Pro produktu 12 mēnešu abonementam. Izpērciet sava uzņēmuma konta sadaļā “Priekšrocības un piedāvājumi“.

Palieliniet uzņēmuma darba efektivitāti

Pārsteidziet savus klientus ar jaunākajiem profesionālas galerijas piegādes pakalpojumiem. Nodrošiniet klientiem lielisku pieredzi ar šo interaktīvo rīku.
Izmēģiniet pirmo mēnesi uz mūsu rēķina un pēc tam jauniniet.

Ceļveži ar padomiem

Kā reģistrēties uzņēmuma kontā un CPS

Īsā lietošanas pamācība par to, kā sākt darbu ar uzņēmuma kontu un CPS.

Lejupielādēt PDF failu

Kā reģistrēties CPS

Detalizēti norādījumi, kā aktivizēt CPS abonementu.

Lejupielādēt PDF failu

Kā pieprasīt remontu vai pakalpojumu

Detalizēti norādījumi, lai izveidotu remonta vai apkopes pieprasījumu.

Lejupielādēt PDF failu

Kā pārvaldīt CPS

Skatiet norādījumus par abonementa līmeņa maiņu un atcelšanu.

Lejupielādēt PDF failu

Kā maksāt par CPS

Ceļvedis par maksāšanas iespējām un kartes informācijas atjaunināšanu.

Lejupielādēt PDF failu

Kā izveidot uzņēmuma kontu

Noskatieties īso videopamācību par to, kā sākt darbu ar Canon uzņēmuma kontu.

Kā reģistrēties CPS

Noskatieties īso videopamācību par to, kā aktivizēt un pārvaldīt savu CPS abonementu.

Vai nepieciešama palīdzība?

Sazinieties ar mums, izmantojot CPS prioritāro atbalstu
+46 87 898700 vai cps.support@canon.se

Bieži uzdotie jautājumi

  • CPS ir visaptveroša atbalsta programma, kas palīdz profesionāļiem un uzņēmumiem uzturēt Canon aprīkojumu labā tehniskā stāvoklī, nodrošinot regulāru apkopi un ātrāku remontu. CPS abonements tiek apmaksāts reizi gadā un piedāvā vairākus līmeņus pašnodarbinātiem profesionāļiem, maziem un vidējiem uzņēmumiem, kā arī korporatīvos komplektus lielākiem uzņēmumiem. Vairāki vienas organizācijas darbinieki var vienlaicīgi piekļūt un izmantot Canon Professional Services priekšrocības un atbalstu.

  • CPS var izmantot jebkura persona, kas reģistrēta kā uzņēmums, vai jebkurš uzņēmums, kas izmanto Canon aprīkojumu attēlu izveides vajadzībām — no profesionāliem fotogrāfiem/videogrāfiem līdz satura veidotājiem un producentiem, kā arī jebkura lieluma organizācijai.

  • Klientiem ir jāizveido Canon uzņēmuma konts un jāreģistrē visi Canon produkti, kas pieder uzņēmumam. Kad produkti ir reģistrēti un punkti ir piešķirti, iegādei būs pieejamas visas piemērojamās abonementa pakotnes.

  • Vienkārši reģistrējieties un sāciet pievienot produktus, lai uzzinātu, cik punktu saņemsiet par savu fotoaparatūru. Jums nav jāpabeidz reģistrācija, lai uzzinātu, cik punktu atbilst jūsu fotoaparatūrai — vienkārši atgriezieties vēlāk un pabeidziet, lai saņemtu punktus. Komplekta paraugu var redzēt arī mūsu priekšrocību tabulā.

  • Lai pieteiktos CPS Sudraba līmenī, aptuvens produktu piemērs varētu būt šāds: EOS R6 Mark II ar 230 punktiem, RF 24-70MM F/2.8L IS USM ar 200 punktiem, RF 50MM F/1.2L USM ar 200 punktiem. Aptuvens CPS Zelta līmeņa komplekta piemērs būtu šāds: EOS R5 Mark II ar 350 punktiem, RF 70-200MM F2.8 L IS USM ar 225 punktiem, RF 50MM F/1.2L USM ar 200 punktiem, RF 28-70MM F/2.8 IS STM ar 105 punktiem, akumulatora rokturis BG-R10 ar 30 punktiem un SPEEDLITE EL-1 ar 95 punktiem. CPS Platīna līmeņa komplekta piemērs varētu izskatīties šādi: EOS R3 ar 480 punktiem, RF 100-300MM F/2.8 L IS USM ar 500 punktiem, RF 50MM F/1.2L USM ar 200 punktiem, RF 15-35MM F/2.8 L IS USM ar 200 punktiem, imagePROGRAF PRO-2100 ar 310 punktiem un EF-EOS R adapteris ar 10 punktiem.

  • Lai varētu iegādāties CPS Sudraba abonementu, jums ir nepieciešami vismaz 500 punkti; nav noteikts maksimālais punktu skaits. Jo vairāk punktu jums ir, jo vairāk CPS līmeņu jums pieejami. Piemēram, ja jums ir 2000 punkti, jums ir izvēle iegādāties Platīna, Zelta vai Sudraba līmeni. Ja jums joprojām ir nepieciešams prioritārais remonts, bet varat gaidīt 5 vai 3 darba dienas, varat izvēlēties Sudraba vai Zelta līmeni. Ņemiet vērā, ka Zelta līmenis nenodrošina aizvietojošo nomas aprīkojumu.

  • Mums ir vairāk nekā 3000 Canon produktu, kurus var reģistrēt, — tostarp lielākā daļa kameru, objektīvu, printeru un pat piederumu. Atcerieties pievienot gan veco, gan jauno aprīkojumu, kā arī citās valstīs pirktus Canon produktus, kas var nodrošināt punktus.

  • Punkti ir pelēkā krāsā, ja trūkst informācijas un produkts nav pilnībā reģistrēts. Lūdzu, rediģējiet produkta reģistrāciju un aizpildiet informāciju (sērijas numurs, pirkuma valsts, pirkuma datums un pirkuma veikals). Pēc tam punkti tiks validēti un ieskaitīti jūsu abonenta līmenī.

  • CPS ir attīstījusies par īpašu resursu profesionāļiem un uzņēmumiem, piedāvājot jaunas, unikālas priekšrocības, kas palīdz aizsargāt uzņēmumu no neparedzētiem apstākļiem, lai jūs un jūsu komanda varētu koncentrēties uz savu darbu. Canon uzņēmumu kontu īpašniekiem būs piekļuve funkcijām, kas pieejamas vairākiem lietotājiem, uzņēmumiem paredzētiem maksājumu noteikumiem, neto cenām (bez PVN, ja piemērojams) un tikai uzņēmumiem paredzētiem pakalpojumiem. Lūdzu, skatiet bieži uzdoto jautājumu lapu , lai iegūtu vairāk informācijas.

  • Nē, jums nav produkti jāreģistrē vēlreiz. Reģistrējot savu Canon uzņēmuma kontu un sniedzot informāciju par uzņēmumu, 4. darbības laikā, lūdzu, iekļaujiet savu veco CPS e-pasta adresi, un jūsu produkti būs pieejami migrācijai uz jauno Canon uzņēmuma kontu.

  • Mēs palīdzēsim ar produktu lielapjoma augšupielādi!
    Lūdzu, sazinieties ar CPS prioritāro atbalsta dienestu, lai saņemtu veidni, kas jāaizpilda, un nosūtiet to mums atpakaļ. Tas var aizņemt dažas darba dienas, un mēs jūs informēsim, kad tas būs izdarīts.

  • Jā, jūsu CPS abonementa numurs tiks mainīts, kad reģistrēsieties CPS abonementam. Tomēr tas katru gadu paliks nemainīgs, kad jūsu abonements tiks atjaunots.

  • Apvienotā Karaliste (tikai kontinentālā daļa), Austrija, Beļģija, Čehija, Dānija, Francija, Igaunija, Īrija, Itālija, Latvija, Lietuva, Luksemburga, Nīderlande, Norvēģija, Polija, Portugāle, Slovākija, Somija, Spānija (tikai kontinentālā daļa), Šveice, Ungārija, Vācija un Zviedrija.

  • Maksa par abonementu tiek iekasēta pirms abonēšanas. Maksājumu var veikt ar karti vai bankas pārskaitījumu līdz PVN rēķinā norādītajam datumam.

  • Tā kā jūsu dalība CPS ir pakalpojums uzņēmumam, tiek izrakstīts rēķins ar 30 dienu apmaksas nosacījumiem. Ja esat izvēlējies maksāt ar karti, jūsu karte tiks autorizēta abonēšanas dienā (uzrādot nulles vērtības darījumu jūsu kartes izrakstā), un faktiskais maksājums tiks veikts paredzētajā datumā, kas parasti ir pēc 30 dienām.

  • Bankas informācija tiek parādīta CPS rēķina augšdaļā.

  • Lūdzu, sazinieties ar mums, izmantojot CPS prioritāro atbalstu.

  • Nē, CPS abonementa darbību nevar apturēt.

  • Abonēšanas termiņa beigās jūsu CPS abonements tiks automātiski atjaunots ar to pašu abonementa līmeni, ja vien pirms pašreizējā abonēšanas termiņa beigām nebūsiet izmainījis automātiskās atjaunošanas preferences.
    Skatiet ceļvedi par to, kā atjaunināt abonementa noteikumus mājas lapas sadaļā “Ceļveži ar padomiem”.

  • Jebkurā laikā sava uzņēmuma konta sadaļā “Mani abonementi” varat pieprasīt abonementa līmeņa palielināšanu vai samazināšanu. Izmaiņas tiks piemērotas tikai jūsu nākamajam abonementa periodam. Piemēram, jūsu abonements sākās 2025. gada 15. janvārī, un 2025. gada 3. oktobrī jūs pieprasāt tā līmeņa palielināšanu vai samazināšanu. Jūsu abonementa līmenis tiks mainīts 2026. gada 15. janvārī.
    Lūdzu, ņemiet vērā, ka, lai palielinātu savu CPS abonementa līmeni, jums būs nepieciešams atbilstošs produktu punktu skaits, lai varētu pretendēt uz attiecīgo līmeni.

  • Lai arī mums žēl, ka aizejat, lai pieprasītu anulēšanu, lūdzu, dodieties uz abonementu lapu uzņēmuma kontā vai izlasiet ceļvedi, kā to izdarīt. Jūsu abonements tiks anulēts jūsu norēķinu perioda beigās. Piemēram, ja jūsu abonements sākās 2025. gada 15. janvārī un 2025. gada 3. oktobrī jūs pieprasījāt tā anulēšanu, jūsu abonements netiks automātiski atjaunots un tā termiņš beigsies 2026. gada 15. janvārī. Jums joprojām būs piekļuve CPS abonementam un varēsiet izmantot priekšrocības līdz pašreizējā norēķinu perioda beigām.

  • CPS elektroniskā abonementa karte lejupielādei būs pieejama apsveikuma e-pasta ziņojumā.

  • Daudziem Canon produktiem ir pieejama ātra pakalpojumu izpilde programmā PSC. Pilnu sarakstu skatīt ŠEIT. Ja kāds no jūsu produktiem atbilst ātrās pakalpojumu saņemšanas prasībām, tas ir redzams jūsu produkta sadaļā Kitbag. Izpildes laiks ir atkarīgs no CPS abonementa līmeņa. Piemēram, CPS Platīna līmenim paredzētais remonta laiks ir 2 darba dienas.
    Katram abonementam ātrā pakalpojumu saņemšana vienlaicīgi pieejama ne vairāk kā 3 produktiem. Salīdzinājumam — parastais pakalpojuma saņemšanas laiks klientiem, kas nepiedalās programmā CPS, ir aptuveni 10 dienas.

  • Plānotais izpildes laiks attiecas uz darba dienām (darba dienas, izslēdzot nedēļas nogales, Canon brīvdienas un periodus, kad nav pieejamības tādu apstākļu dēļ, ko Canon nevar kontrolēt), un tiks uzskatīts, ka tas sākas darba dienā pēc preces saņemšanas Canon PSC centrā un beidzas dienā, kad produkts ir gatavs atstāt Canon PSC centru. Tas neietver piegādes laiku (uz Canon PSC centru un no tā), kā arī laiku, kas pavadīts gaidot informāciju no klienta (piemēram, trūkstošus dokumentus) vai gaidot klienta lēmumu (piemēram, maksas remonta vai pakalpojumu laika un cenas piedāvājuma apstiprināšanu).

  • Aizvietojošo nomas aprīkojumu var pieprasīt CPS abonents ar aktīvu CPS Platīna līmeņa abonementu uzreiz pēc remonta lietas reģistrēšanas. Lūdzu, pieprasiet aizvietojošo nomas aprīkojumu, sazinoties ar CPS prioritārā atbalsta dienestu. Aizvietojošais nomas aprīkojums tiks piedāvāts tikai ātrās pakalpojumu saņemšanas produktiem un būs atkarīgs no pieejamības. Mēs cenšamies nosūtīt aizvietojošo nomas aprīkojumu tajā pašā dienā, ja pieprasījums saņemts līdz plkst. 12.00 pēc Centrāleiropas laika darba dienā.

  • Ātrākā pakalpojuma saņemšana jebkādam video aprīkojumam (Cinema EOS un X sērijai) ir piecas dienas. Tas ir saistīts ar remontdarbu sarežģītību un detaļu pieejamību. Ja remonts aizņems vairāk nekā piecas dienas, Zelta un Platīna līmeņa abonenti varēs saņemt nomas rezerves aparatūru, ja tas būs nepieciešams.

  • Apkopes summa ir iekļauta jūsu CPS abonementa līmenī. Šo summu var izmantot par galvenajiem Canon apkopes pakalpojumiem, ko piedāvā Canon Professional Service centri (“PSC”) Eiropā un kas atrodas Apvienotajā Karalistē, Francijā, Itālijā, Spānijā, Vācijā un Zviedrijā.

    Regulārā apkope notiek, kad produkts normāli darbojas, tam nav bojājumu, un tas gūst labumu no tīrīšanas un pārbaudes.
    Pilns pakalpojumu saraksts ir ŠEIT.

    Šo summu nevar izmantot cita veida pakalpojumiem, piemēram, jaunināšanai vai remontam.

  • Tehniskās apkopes kuponi ir virtuāla valūta, ko var izmantot galvenajiem apkopes pakalpojumam jebkurā no mūsu PSC visā Eiropā.
    Kuponu skaits ir vienāds ar jūsu ikgadējo abonementa maksu par CPS. Piemēram, CPS Sudraba līmeņa abonements maksā 100 €, un šis abonementa līmenis ietver 100 kuponus.
    Kuponus var izpirkt, iesniedzot pakalpojuma pieprasījumu.
    Piemēram, ja sensora tīrīšana un pārbaude izmaksā 50 €, CPS abonents var izmantot aptuveni 50 kuponus, nevis faktiski veikt maksājumu. Lūdzu, skatiet detalizētos norādījumus.
    Kuponi ir derīgi konkrētā abonēšanas gadā un netiek pārcelti uz nākamo gadu.

  • Apkopes kuponus var izmantot jebkuram no šiem pakalpojumiem.

    Jūsu kuponu skaits ir vienāds ar jūsu ikgadējo CPS abonementa maksu. Piemēram, CPS Platīna līmeņa abonements maksā 350 € gadā, un abonements saņem 350 kuponus. Ja sensora tīrīšana un pārbaude izmaksā 50 €, šis CPS abonents var izmantot aptuveni 50 kuponus, nevis maksāt naudu. CPS Platīna līmeņa gada abonements ietver vidēji divas sensora tīrīšanas un pārbaudes, vienu EOS standarta pakalpojumu un vienu L sērijas objektīva standarta pakalpojumu. Var būt dažādas šo pakalpojumu kombinācijas.

  • Tāpat kā CPS Platīna līmenī, arī Korporatīvajā komplektā ir ietverta apkopes summa, ko tādā pašā veidā var izmantot par jebkuru no šiem pakalpojumiem. Tomēr Korporatīvais A un B līmenis ietver arī priekšrocību — apkopes dienu ierīces atrašanās vietā, kam atbilst daļa kuponu.

  • Tā ir diena, kad Canon tehniskais darbinieks apmeklē jūsu telpas, lai veiktu produktu tīrīšanu un apkopi produktiem, uz kuriem attiecas “Ātrais pakalpojuma izpildes laiks”. Tā ir viena astoņu (8) stundu vizīte, kuras laikā viens (1) tehniskais darbinieks sniedz apkopes pakalpojumu līdz divdesmit septiņiem (27) DSLR vai bezspoguļa produktiem; vai trīsdesmit trīs (33) EF/RF objektīvu produktiem; vai trīsdesmit trīs (33) videokameru produktiem; vai divdesmit (20) Cinema EOS produktiem. Lūdzu, rezervējiet to 60 dienas iepriekš, sazinoties ar CPS prioritārās palīdzības dienestu.

  • Nē, CPS sniedz vēl vairāk! Pilnībā apmaksāts CPS abonements ir spēkā jebkurā no šīm valstīm: Apvienotajā Karalistē (tikai kontinentālajā daļā), Austrijā, Beļģijā, Čehijas Republikā, Dānijā, Francijā, Īrijā, Itālijā, Latvija, Lietuva, Igaunija, Luksemburgā, Nīderlandē, Norvēģijā, Polijā, Portugālē, Somijā, Spānijā (tikai kontinentālajā daļā), Šveicē, Ungārijā, Vācijā, un Zviedrijā.
    CPS priekšrocības var izmantot jebkurā Canon Professional Service centrā, kas atrodas Apvienotajā Karalistē, Francijā, Itālijā, Spānijā, Vācijā un Zviedrijā.
    Piemēram, ja atrodaties Vācijā, bet jums ir projekts Itālijā un ir nepieciešams kameras remonts, jūs varēsiet to saremontēt mūsu Itālijas remonta centrā un, ja tas būs ērtāk, pieprasīt, lai tā tiktu nosūtīta atpakaļ uz Vāciju.

  • Diemžēl nevarat. CPS priekšrocības var izmantot tikai Canon Professional Service centros (“PSC”) Eiropā, un tie atrodas Apvienotajā Karalistē, Francijā, Itālijā, Spānijā, Vācijā un Zviedrijā. Jūsu CPS abonementā ir iekļauta neierobežota nosūtīšana nākamajā darba dienā, lai nodrošinātu, ka jūsu produkts nonāk pie mums pēc iespējas ātrāk.

  • Dažādos globālajos reģionos CPS tiek vadīts atsevišķi. Tomēr CPS klienti no reģioniem, kas ir ārpus Eiropas, var pieteikties dažiem pakalpojumiem Canon EMEA iestādēs, kā arī pasākumiem, ja viņiem ir derīga CPS abonementa karte. Lūdzu, ņemiet vērā, ka jūsu mītnes valsts priekšrocības var neattiekties uz EMEA reģionu.

  • Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz e-pasta adresi business.account@canon-europe.com, lai atjauninātu sava uzņēmuma konta informāciju.

Jūs varētu interesēt

Stāsti par profesionāļiem

Iedvesmojoši stāsti par pasaules vadošajiem fotogrāfiem un filmu veidotājiem.

Apkope, jaunināšana un remonts

Ekspertu pakalpojumi, lai uzturētu jūsu aprīkojuma perfektu darbību, uzlabotu attēlveidošanas veiktspēju vai to labotu.

Canon uzņēmuma konts

Uzņēmuma konts ir pieejams ikvienai personai, kas ir reģistrēta kā uzņēmējdarbības veicējs, kā arī ikvienam uzņēmumam, kas izmanto Canon aprīkojumu.