professional product support service

ESIET PRIEKŠGALĀ AR CPS

Strādājiet efektīvi un palieliniet darbspējas laiku ar Canon Professional Services. Profesionālie produktu atbalsta pakalpojumi palīdz uzturēt uzņēmējdarbību un aprīkojumu darba kārtībā neatkarīgi no apstākļiem.

  • Iegūstiet līdz 20% atlaidi

    Augstākā līmeņa CPS abonements nodrošinās visiem remontiem, pakalpojumiem un apkopēm 20% atlaidi no gala rēķina. Varēsiet uzturēt pilnībā strādājošu aprīkojumu, tērējot mazāk.

  • Neierobežota bezmaksas sūtīšana

    Saņemiet neierobežotu bezmaksas sūtīšanu nākamajā darba dienā, kad sūtāt savus produktus uz uzņēmumu Canon, lai nodrošinātu, ka jūsu komanda vienmēr laikā tiek galā ar darbiem, kamēr jūsu produkti ir pie mums.

  • Labākā apkope savā klasē

    Plānojiet uz priekšu, novērsiet salūšanu un uzturiet savu produktu veiktspēju, lai tā būtu visaugstākajā līmenī, kad tas visvairāk nepieciešams, nosūtot mums savu produktu apkopei dīkstāves laikā.

  • Īpaša CPS atbalsta līnija

    Iegūstiet prioritāru piekļuvi mūsu profesionālajam produktu atbalsta pakalpojumam, kas ātri nodrošina uzņēmuma vajadzības, atrisinot visas iespējamās problēmas saistībā ar aprīkojumu.

  • Sesijas ar nozares ekspertiem

    Izmantojiet mūsu tiešraides sesijas, kurās nozares eksperti sniedz konsultācijas un praktiskus padomus.

  • Profesionāla kopiena

    Pievienojieties vadošo profesionāļu kopienai, kas neatlaidīgi strādā, lai sasniegtu arvien augstāku līmeni.

Uz visām priekšrocībām attiecas pakalpojumu sniegšanas noteikumi

Kā pievienoties

  • Izveidojiet uzņēmuma kontu

    Reģistrējiet un validējiet savu uzņēmumu, lai saņemtu Canon uzņēmuma ID, un kopīgojiet ielūgumu ar savu komandu, lai tam varētu piekļūt vairāki lietotāji

  • Reģistrēt savus produktus

    Reģistrējiet un validējiet savu Canon fotoaparatūru. Jo vairāk produktu reģistrēsiet, jo vairāk punktu nopelnīsiet.*
    *Abonementu var iegūt, sākot no 500 punktiem.

  • Izvēlieties plānu

    Jo vairāk punktu nopelnīsiet, jo vairāk iespēju saņemsiet ar savu līmeni, tāpēc izvēlieties plānu, kas atbilst jūsu uzņēmuma vajadzībām

  • Abonēt

    Abonējiet un saņemiet izvēlētā plāna PVN rēķinu, lai sāktu efektīvi izmantot CPS abonementu

Jums izdevīgi plāni

Canon Camera

Mazi un vidēji uzņēmumi

Vispiemērotākais pašnodarbinātajiem, ka arī maziem un vidējiem uzņēmumiem

Ikgadējā maksa

100 € bez PVN
200 € bez PVN
350 € bez PVN

Kvalifikācijas punkti

500–999
1000–1599
Vairāk nekā 1600

Pakalpojuma atlaide

Attiecas uz visiem pakalpojumiem un remontiem

10%
15%
20%

Neierobežota sūtīšana un piegāde atpakaļ

Nākamā darba diena

Ietverts
Ietverts
Ietverts

Apkopes summa

Attiecas uz pilnas cenas pakalpojumiem

€ 100
€ 200
350 €

Fast Track Servicing pakalpojumi EOS kamerām un objektīviem

5 dienas
3 dienas
2 dienas

Fast Track pakalpojumi video un kino aparatūrai

5 dienas
5 dienas
5 dienas

Nomas rezerves aparatūra

Tikai remonts

Nav
Pēc pieprasījuma, ja pakalpojuma
sniegšanas laiks ir pārsniegts
Pēc pieprasījuma

CPS prioritārais palīdzības dienests

Ir
Ir
Ir

CPS kopienas priekšrocības

- Koučinga sesijas
- Piedāvājumi tikai abonentiem
- Profesionālā kopiena
- Apsveikuma komplekts

Ir
Ir
Ir

Corporate

Uzņēmums

Vidējām un lielām organizācijām, kurām pieder 25–250 aprīkojuma vienības

Ikgadējā maksa

1000 € bez PVN
3000 € bez PVN
5000 € bez PVN

Divu gadu maksa

5% daudzgadējā atlaide

1900 € bez PVN
5700 € bez PVN
9500 € bez PVN

Trīs gadu maksa

10% daudzgadējā atlaide

2700 € bez PVN
8100 € bez PVN
13 500 € bez PVN

Kvalifikācijas punkti

2500–4499
4500–10 000
10 000

Pakalpojuma atlaide

Attiecas uz visiem pakalpojumiem un remontiem

20%
20%
20%

Neierobežota sūtīšana un piegāde atpakaļ

Nākamā darba diena

Ietverts
Ietverts
Ietverts

Apkopes summa

Attiecas uz pilnas cenas pakalpojumiem

1000 €
2000 €
3000 €

Fast Track pakalpojumi EOS kamerām un objektīviem

3 dienas
3 dienas
3 dienas

Fast Track pakalpojumi video un kino aparatūrai

5 dienas
5 dienas
5 dienas

Nomas rezerves aparatūra

Tikai remonts

Pēc pieprasījuma, ja pakalpojuma
sniegšanas laiks ir pārsniegts
Pēc pieprasījuma, ja pakalpojuma
sniegšanas laiks ir pārsniegts
Pēc pieprasījuma, ja pakalpojuma
sniegšanas laiks ir pārsniegts

CPS prioritārais palīdzības dienests

Ir
Ir
Ir

CPS kopienas priekšrocības

- Koučinga sesijas
- Piedāvājumi tikai abonentiem
- Profesionālā kopiena
- Apsveikuma komplekts

Ir
Ir
Ir

Apkopes diena uz vietas

0
1.
2

Produktu apmācība saistībā ar tehniskajām prasmēm

Ir
Ir
Ir

Canon Camera

Attīstieties kopā ar citiem

Jūs pievienosities kopienai ar līdzīgi domājošiem
profesionāļiem, kas dalās ar citiem, mācās un uztur kontaktus, lai būtu pilnībā informēti.

BIEŽI UZDOTIE JAUTĀJUMI

  • Kas ir CPS?

    Canon Professional Services ir atbalsta programma, kas ilgstoši darbojas un ir pieejama profesionāļiem un uzņēmumiem. Tā izveidota, lai jebkuram — no pašnodarbinātiem fotogrāfiem līdz lielu uzņēmumu klientiem — samazinātu dīkstāvi. CPS ir lielisks partneris uzņēmumam, jo piedāvā atlaides remontiem, ātrāku pakalpojumu saņemšanas laiku un apkopi, lai jūsu aprīkojums darbotos, cik vien labi iespējams.

  • Kam ir tiesības reģistrēties?

    Programma Canon Professional Services ir pieejama jebkurai personai, kam reģistrēta uzņēmējdarbība, kā arī jebkuram uzņēmumam, kurš izmanto Canon aprīkojumu attēlu veidošanas nolūkos. Lai varētu abonēt CPS abonementu, uzņēmumam jābūt aktīvam Canon uzņēmuma kontam. Lai izveidotu uzņēmuma kontu, lūdzu, pieprasiet uzņēmuma ID šeit: https://businessid.canon-europe.com/b2bcustomers/s/login/SelfRegister?language=en_GB&source=itcg

  • Kurās valstīs var maksāt par pakalpojumu CPS?

    Pilnībā apmaksātu programmu CPS piedāvā šādās valstīs:
    Apvienotā Karaliste, Austrija, Beļģija, Čehijas Republika, Dānija, Francija, Itālija, Īrija, Luksemburga, Nīderlande, Norvēģija, Polija, Portugāle, Somija, Spānija, Šveice, Ungārija, Vācija, Zviedrija.

  • Kas ir Canon punkti, un kā tie darbojas?

    Lielākajai daļai Canon produktu, kas saistīti ar fotografēšanu vai video uzņemšanu, tiek piešķirti punkti. Vienkārši reģistrācijas laikā atlasiet savu produktu, lai uzzinātu, cik punktus tas piešķirs. Kad esat aizpildījis informāciju par produktiem, šie punkti tiks pievienoti jūsu kontam. Jūsu kopējais punktu skaits no visiem reģistrētajiem produktiem noteiks jūsu abonementa līmeni. Produkta punkti laika gaitā var samazināties, un tos nevar izmantot vai apmainīt.

  • Kāda informācija nepieciešama, lai iegūtu CPS abonementu?

    CPS abonēšana balstās uz produktiem, kas reģistrēti jūsu uzņēmuma kontā — jo vairāk punktu sakrāts, jo vairāk iespēju pieejams attiecīgajam CPS līmenim.

  • Mana produkta punkti ir pelēkā krāsā. Ko tas nozīmē?

    Punkti ir pelēkā krāsā, ja trūkst informācijas un produkts nav pilnībā reģistrēts. Lūdzu, rediģējiet produkta reģistrāciju un aizpildiet informāciju (sērijas numurs, pirkuma valsts, pirkuma datums un pirkuma veikals). Pēc tam punkti tiks validēti un ieskaitīti jūsu abonenta līmenī.

  • Cik punktu man dod fotoaparatūra?

    Vienkārši reģistrējieties un sāciet pievienot produktus, lai uzzinātu, cik punktu saņemsiet par savu fotoaparatūru. Jums nav jāpabeidz reģistrācija, lai uzzinātu, cik punktu atbilst jūsu fotoaparatūrai — vienkārši atgriezieties vēlāk un pabeidziet, lai saņemtu punktus.

  • Vai varu pievienoties programmai CPS, ja man nav vai ir minimāla fotoaparatūra?

    Jūs sāksiet vākt punktus, kad reģistrēsiet produktus. Jums nepieciešami vismaz 500 punkti, lai varētu nopirkt pakalpojuma CPS abonementu.

  • Kurus Canon produktus varu reģistrēt?

    Mums ir vairāk nekā 3000 Canon produktu, kurus var reģistrēt, — tostarp lielākā daļa kameru, objektīvu, printeru un pat piederumu. Atcerieties pievienot gan veco, gan jauno aprīkojumu, kā arī citās valstīs pirktus Canon produktus, kas var nodrošināt punktus.

  • Kur varu atrast produkta sērijas numuru?

    DSLR kameru sērijas numuru var atrast kameras korpusa apakšā; tas uzdrukāts uz uzlīmes uz pamatnes plāksnes. Objektīvu sērijas numuri atrodas vairākās objektīvu modeļu vietās. Uzziniet vairāk par Canon produktu sērijas numuru atrašanu.

  • Kas ir ātrā pakalpojumu saņemšana Fast Track? Vai tā tiek garantēta?

    Vairāk nekā 130 Canon produktiem ir pieejama ātrā pakalpojumu saņemšana Fast Track oficiālajos Canon Professional Service centros.
    Ātrā pakalpojumu saņemšana Fast Track ir pieejama tikai produktiem, kas pilnībā reģistrēti un kam aizpildīta visa informācija (sērijas numurs, pirkuma valsts, pirkuma datums un pirkuma veikals), kā arī ir validēti punkti.
    Ātrā pakalpojuma saņemšana pieejama ne vairāk kā trīs viena abonenta produktiem, kas tiek apkalpoti vienlaicīgi, un tā neietver piegādes laiku. Salīdzinājumam — parastais pakalpojuma saņemšanas laiks klientiem, kas nepiedalās programmā CPS, ir aptuveni 10 dienas.
    Pakalpojuma saņemšanas laiku nevar garantēt, un to var neizpildīt tādu iemeslu dēļ kā rezerves daļu nepieejamība. Tomēr Canon Professional Service centri centīsies izpildīt pakalpojumu norādītajā laikā. Ja kāda iemesla dēļ jūsu pakalpojuma saņemšanas laiks nevar tikt nodrošināts, jūs varēsiet saņemt nomas rezerves aparatūru atkarībā no jūsu abonementa līmeņa.
    Plašāku informāciju, tostarp par pakalpojuma saņemšanas laika aprēķināšanu, skatiet pakalpojumu sniegšanas noteikumos.

  • Kāpēc ātrā pakalpojumu saņemšana Fast Track manai videokamerai ir piecas dienas?

    Ātrākā pakalpojuma saņemšana jebkādam video aprīkojumam (Cinema EOS un X sērijai) ir piecas dienas. Tas saistīts ar remonta sarežģītību, pieejamajām rezerves daļām un nepieciešamajiem instrumentiem. Ja jums pienākas divu dienu (Platīna līmenis) vai trīs dienu (Zelta līmenis) pakalpojumu saņemšana, mēs cenšamies pabeigt remontu piecās dienās, kas ir ātrākais pakalpojumu sniegšanas laiks video aparatūrai. Ja remonts aizņems vairāk nekā piecas dienas, Zelta un Platīna līmeņa abonenti varēs saņemt nomas rezerves aparatūru, ja tas būs nepieciešams.

  • Kā varu samaksāt par CPS abonementu?

    Maksa par abonementu tiek iekasēta pirms abonēšanas. Maksājumu var veikt ar karti vai bankas pārskaitījumu līdz PVN rēķinā norādītajam datumam.

  • Kas notiks, ja maksājums nebūs izdevies vai ar to būs radušās problēmas?

    Lūdzu, sazinieties ar mums, izmantojot CPS prioritārā atbalsta dienesta kontaktinformāciju: canon.ie/pro/contact-canon-professional-support/

  • Kā varu palielināt vai samazināt CPS abonementa līmeni?

    Lai palielinātu CPS abonementa līmeni, jums jāsavāc nepieciešamais produktu punktu skaits, kas ļaus kvalificēties attiecīgajam līmenim. Varat arī samazināt līmeni līdz jebkuram līmenim, kas ir zemāks par jūsu pašreizējo.

  • Kā varu anulēt savu CPS abonementu?

    Lai anulētu CPS abonementu, jums savā uzņēmuma kontā jāatver lapa Subscription (Abonements) un jāizpilda anulēšanas norādījumi.

  • Vai programmu CPS varu izmantot tikai savā mītnes valstī?

    Pilnībā apmaksāts CPS abonements ir derīgs šādās valstīs:

    Apvienotā Karaliste, Austrija, Beļģija, Čehijas Republika, Dānija, Francija, Itālija, Īrija, Luksemburga, Nīderlande, Norvēģija, Polija, Portugāle, Somija, Spānija, Šveice, Ungārija, Vācija un Zviedrija; pakalpojuma abonementa priekšrocības var saņemt jebkurā mūsu Canon Professional Service centrā, kas atrodas Apvienotajā Karalistē, Francijā, Itālijā, Spānijā, Vācijā un Zviedrijā.

  • Kad saņemšu abonementa karti?

    CPS elektroniskā abonementa karte būs pieejama lejupielādei no apsveikuma e-pasta ziņojuma un uzņēmuma konta cilnes CPS.

  • Vai varu pievienoties programmai CPS, ja to abonēju citā globālā reģionā, kas nav Eiropa, Tuvie Austrumi vai Āfrika?

    Dažādos globālajos reģionos CPS tiek vadīts atsevišķi. Tomēr CPS klienti no reģioniem, kas ir ārpus Eiropas, Tuvajiem Austrumiem un Āfrikas, var pieteikties dažiem pakalpojumiem Canon EMEA iestādēs, kā arī pasākumiem, ja viņiem ir derīga CPS abonementa karte. Lūdzu, ņemiet vērā, ka jūsu mītnes valsts priekšrocības var neattiekties uz EMEA reģionu.

  • Vai varu baudīt priekšrocības citos globālajos reģionos, ja abonēju CPS?

    Ja jums ir CPS abonements, varēsiet izmantot Canon prioritāro pakalpojumu priekšrocības arī citās valstīs (ne tikai dalībvalstīs), uzrādot derīgu digitālo CPS abonementa karti. Tomēr priekšrocības var atšķirties no tām, kas tiek piedāvātas jūsu mītnes reģionā.

Vai nepieciešama palīdzība?

Mūsu CPS atbalsta komanda ir gatava atbildēt uz jūsu jautājumiem.
SAZINĀTIES AR CPS