Remonta process
Remonta cenas, process un veidlapa. Lūdzu, izlasiet informāciju par remonta procesu, pirms produkta sūtīšanas uz remontu.
Kad nepieciešams remonta un apkopes atbalsts, vēlamies jums nodrošināt vislabākos un visefektīvākos pakalpojumus. Tieši tāpēc nesen uzsākām programmu, kas paredzēta, lai modernizētu un ieviestu jaunas, savā klasē labākās sistēmas Canon profesionālajos/ražotnes servisa centros.
Pašlaik notiek pāreja uz šo jauno sistēmu, tādēļ pieprasījumu apstrāde var aizņemt nedaudz vairāk laika. Ja pieprasījums nav steidzams, iesakām jums apsvērt iespēju atlikt produkta nosūtīšanu pārejas periodā.
Mūsu mērķis ir izpildīt servisa un remonta pieprasījumus pēc iespējas ātrāk, un vēlamies jums pateikties par sadarbību un pacietību šajā pārejas laikā.
Lūdzu, arī turpmāk skatiet šo lapu, lai iegūtu plašāku informāciju. Patiesi novērtējam jūsu sapratni un sadarbību, kā arī vēlamies pārejas procesu padarīt pēc iespējas raitāku.
Ja jums steidzami nepieciešams atbalsts vai esat noraizējies par savu individuālo gadījumu, atbalsta komanda vienmēr ir pieejama, tāpēc, lūdzu, sazinieties ar mums.
Canon profesionālo pakalpojumu centri (PSC) ir apkalpošanas iestādes, kas pieder uzņēmumam Canon. Mēs kā Canon produktu ražotāji uzskatām, ka mūsu klienti ir pelnījuši labāko klientu apkalpošanu un atbalstu.
Katrā Canon PSC ir augsta līmeņa speciālisti, jaunākie darbarīki un aprīkojums, kā arī vismodernākās telpas — tie visi ir izveidoti, lai piedāvātu daudzveidīgus pakalpojumus Canon produktu klāstam.
Atkarībā no tā, vai esat uzņēmums vai patērētājs, sava produkta remontu varat organizēt šādi:
Ja esat patērētājs:
Gadījumā, ja jūsu Canon komerciālās garantijas periods ir beidzies vai uz attiecīgo defekta veidu garantija neattiecas, mēs piedāvājam vairākas maksas remonta iespējas (fiksētas cenas remontu, remonta ierobežojumu vai laika un izmaksu piedāvājumu) atkarībā no jūsu produkta(-iem).
Uz visām maksas remonta iespējām attiecas pakalpojumu sniegšanas un remonta noteikumi.
Remonta cenas, process un veidlapa. Lūdzu, izlasiet informāciju par remonta procesu, pirms produkta sūtīšanas uz remontu.
Uzturiet pilnīgu sava aprīkojuma darbspēju, izvēloties produktu kopšanas komplektus, tostarp tīrīšanu, pārbaudi un regulēšanu.
Uzlabojiet atsevišķu Canon EOS, Cinema EOS un XA/XF kameru veiktspēju, lai veidotu vēl saistošākus stāstus.
Ja pakalpojums nepieciešams steidzami, mēs piedāvājam sensora tīrīšanu gaidīšanas laikā un ātrāku pakalpojuma izpildes laiku.
Garantijas pakalpojumu sniegšanas noteikumi, bieži uzdoti jautājumi un garantijas kontaktinformācija.
Uzziniet vairāk par Canon tintes strūklprinteru pārstrādes programmu, kas nodrošina vienkāršu bezmaksas veidu, kā videi draudzīgi pārstrādāt tukšās Canon kasetnes.
Canon profesionālajos pakalpojumu centros apkalpo dažādus Canon produktus, piemēram, tālāk minētos.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka dažiem produktiem mēs varam nepiedāvāt noteiktus pakalpojumus, piemēram, ja tiem vairs nav pieejamas rezerves daļas.
Mūsu adrese:
Krokslätts Fabriker 16, 431 37 Mölndal – Vägbeskrivning
Tel: +46 8 519 923 69
Mail: psc.service@canon.se
Pirm.–ceturt: | 09.00 - 16.00 |
Piekt: | 09.00 - 15.00 |
Pirms produktu sūtāt uz Canon profesionālo pakalpojumu centru, lūdzu, izlasiet mūsu pakalpojumu sniegšanas un remonta noteikumus.
Ja interesējaties par produkta nomu no mums, lūdzu, izlasiet mūsu nomas pakalpojumu sniegšanas noteikumus.
Sazinieties ar mums, lai saņemtu atbalstu pa tālruni vai e-pastu
Reģistrējiet produktu un pārvaldiet savu Canon iD kontu
Atrodiet remonta centru un citu noderīgu informāciju par remontēšanas procesu