A close-up of a Canon EOS 7D body showing the sensor inside

Canon profesionālo pakalpojumu centrs

Gaidāma sistēmas pāreja

Kad nepieciešams remonta un apkopes atbalsts, vēlamies jums nodrošināt vislabākos un visefektīvākos pakalpojumus. Tieši tāpēc nesen uzsākām programmu, kas paredzēta, lai modernizētu un ieviestu jaunas, savā klasē labākās sistēmas Canon profesionālajos/ražotnes servisa centros.


Pašlaik notiek pāreja uz šo jauno sistēmu, tādēļ pieprasījumu apstrāde var aizņemt nedaudz vairāk laika. Ja pieprasījums nav steidzams, iesakām jums apsvērt iespēju atlikt produkta nosūtīšanu pārejas periodā. 


Mūsu mērķis ir izpildīt servisa un remonta pieprasījumus pēc iespējas ātrāk, un vēlamies jums pateikties par sadarbību un pacietību šajā pārejas laikā. 

Lūdzu, arī turpmāk skatiet šo lapu, lai iegūtu plašāku informāciju. Patiesi novērtējam jūsu sapratni un sadarbību, kā arī vēlamies pārejas procesu padarīt pēc iespējas raitāku.

Ja jums steidzami nepieciešams atbalsts vai esat noraizējies par savu individuālo gadījumu, atbalsta komanda vienmēr ir pieejama, tāpēc, lūdzu, sazinieties ar mums.

Kāpēc izmantot Canon profesionālo pakalpojumu centrus?

Canon profesionālo pakalpojumu centri (PSC) ir apkalpošanas iestādes, kas pieder uzņēmumam Canon. Mēs kā Canon produktu ražotāji uzskatām, ka mūsu klienti ir pelnījuši labāko klientu apkalpošanu un atbalstu.

Katrā Canon PSC ir augsta līmeņa speciālisti, jaunākie darbarīki un aprīkojums, kā arī vismodernākās telpas — tie visi ir izveidoti, lai piedāvātu daudzveidīgus pakalpojumus Canon produktu klāstam.

Remonts

Atkarībā no tā, vai esat uzņēmums vai patērētājs, sava produkta remontu varat organizēt šādi:

Ja pārstāvat uzņēmumu:
  • Lai iesniegtu pakalpojuma vai remonta pieprasījumu Canon, jums ir nepieciešams aktīvs uzņēmuma konts.
  • Varat reģistrēties uzņēmuma kontam vai pieteikties uzņēmuma kontā, ja jums jau tāds ir.
  • Pēc pieteikšanās savā uzņēmuma kontā varēsiet izveidot pakalpojuma vai remonta pieprasījumu.

Ja esat patērētājs:

Gadījumā, ja jūsu Canon komerciālās garantijas periods ir beidzies vai uz attiecīgo defekta veidu garantija neattiecas, mēs piedāvājam vairākas maksas remonta iespējas (fiksētas cenas remontu, remonta ierobežojumu vai laika un izmaksu piedāvājumu) atkarībā no jūsu produkta(-iem).

  • Fiksētas cenas remonts: pirms produkta sūtīšanas uz Canon profesionālo pakalpojumu centru jums tiks piedāvāta fiksēta cena. Šajā fiksētajā cenā būs iekļautas visu nepieciešamo rezerves daļu, darbaspēka un atpakaļsūtīšanas izmaksas.
  • Remonta ierobežojums: varat iestatīt remonta ierobežojumu (t.i., maksimālo remonta maksu) pirms produkta(-u) nosūtīšanas uz Canon profesionālo pakalpojumu centru, tomēr tiek piemērota minimālā vērtība. Tā darbosies kā atļauja turpināt remontu, un netiks izveidots cenu piedāvājums. Ja remontu varēs veikt par zemāku maksu, nekā norādīts remonta cenas ierobežojumā, no jums tiks iekasēta mazākā maksa. Ja norādīsiet remonta ierobežojumu, iespējams, to varēs veikt ātrāk un uz remontu neattieksies noraidīšanas maksa (piemērojama, ja pieprasīsiet laika un cenu piedāvājumu).
  • Laika un cenu piedāvājums: varat pieprasīt laika un cenu piedāvājumu, kur pēc nosūtīšanas uz Canon profesionālo pakalpojumu centru tiks veikta tehniskā diagnostika. Pēc tam mēs sniegsim piedāvājumu ar produkta(-u) remonta paredzamajām izmaksām, kuru pirms remonta darbu uzsākšanas varēsiet apstiprināt vai noraidīt. Ja noraidīsiet piedāvājumu, var tikt piemērota noraidīšanas maksa, kas segs pārbaudes izmaksas.

Uz visām maksas remonta iespējām attiecas pakalpojumu sniegšanas un remonta noteikumi.

Mūsu piedāvātie pakalpojumi

Produkti, kuriem ir garantija

Canon profesionālajos pakalpojumu centros apkalpo dažādus Canon produktus, piemēram, tālāk minētos.

  • Kameras un objektīvi (EOS, IXUS, PowerShot)
  • Videokameras un objektīvi (Cinema EOS, LEGRIA, XA/XF/ME sērija)
  • Apraides objektīvi
  • Profesionāli displeji
  • Tālvadības PTZ
  • Binokļi
  • Projektori
  • Citi produkti (Zoemini, kalkulatori, prezentēšanas ierīces u.c.)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka dažiem produktiem mēs varam nepiedāvāt noteiktus pakalpojumus, piemēram, ja tiem vairs nav pieejamas rezerves daļas.

Kontaktinformācija

Mūsu adrese:
Krokslätts Fabriker 16, 431 37 Mölndal – Vägbeskrivning

Tel: +46 8 519 923 69 

Mail: psc.service@canon.se

Canon Professional Services
Canon Professional Services

Darba laiks un transporta savienojumi


Pirm.–ceturt: 09.00 - 16.00
Piekt: 09.00 - 15.00

Noteikumi un nosacījumi

Pirms produktu sūtāt uz Canon profesionālo pakalpojumu centru, lūdzu, izlasiet mūsu pakalpojumu sniegšanas un remonta noteikumus.

Ja interesējaties par produkta nomu no mums, lūdzu, izlasiet mūsu nomas pakalpojumu sniegšanas noteikumus.

Jums varētu noderēt...