Hero
alt text goes here

TRĪS GADU GARANTIJA

Iegūstiet sirdsmieru ar mūsu trīs gadu garantijas piedāvājumu

*Attiecas uz atsevišķiem tālāk norādītajiem produktiem

*Attiecas noteikumi un nosacījumi

Reģistrējieties trīs gadu garantijai

Iegādājieties jebkuru norādīto MAXIFY, i-SENSYS vai imageFORMULA printeri vai skeneri un varēsiet baudīt lielāku sirdsmieru ar mūsu trīs gadu garantijas piedāvājumu.

PIETEIKTIES TAGAD

*Attiecas noteikumi un nosacījumi

Akcijas produkti

Iegādājieties jebkuru norādīto MAXIFY, i-SENSYS vai imageFORMULA printeri vai skeneri un varēsiet baudīt lielāku sirdsmieru ar mūsu trīs gadu garantijas piedāvājumu.

PIXMA

MAXIFY

i-SENSYS

imageFORMULA

Bieži uzdotie jautājumi

Kā es uzzināšu, ka pieteikuma izskatīšana ir aizkavēta nepareizas vai trūkstošas informācijas dēļ?

Pēc veiksmīgas reģistrācijas Canon garantijas piedāvājumam tiešsaistē uz jūsu e-pastu tiks nosūtīts pieteikuma apstiprinājums, kurā būs ietverts gan atsauces numurs, gan personalizētie pieteikšanās dati tīmekļa vietnei, kurā varēsiet pārbaudīt sava pieteikuma statusu. Gadījumā, ja esat reģistrējis nepareizu informāciju, tas būs redzams šajā vietnē, kā arī jums tiks nosūtīts e-pasta ziņojums par nepieciešamo informāciju. Trūkstošo informāciju visātrāk varat iesniegt, piesakoties šajā tīmekļa vietnē un atjauninot savu informāciju.

Kādus dokumentu formātus var izmantot augšupielādei reģistrācijas procesā un vai ir to lieluma ierobežojumi?

Lūdzu, ņemiet vērā! Jūsu fails nedrīkst pārsniegt 4 MB. Varat augšupielādēt tikai JPG, TIF un PDF failus.

Kādi darījumi/produkti nav iekļauti šajā garantijas piedāvājumā?

Izņēmumi ir norādīti Noteikumos un nosacījumos. Kopumā izņēmumi ir šādi:
1. Produkti, kas nepiedalās akcijā. Sarakstu ar visiem produktiem, kas piedalās akcijā, skatiet ŠEIT.
2. Produkti, kas iegādāti ārpus akcijas teritorijas.
3. Lietoti, atjaunoti, remontēti produkti, kā arī viltoti produkti un tādi produkti, kas jebkādā veidā pārkāpj Canon grupas uzņēmumu intelektuālā īpašuma tiesības (piemēram, ietverot paralēlus vai “pelēkā tirgus” produktus, bet neaprobežojoties ar tiem).

Kas tiešsaistes pieteikuma veidlapā tiek apzīmēts ar “maksājuma opciju”?

Tā attiecas uz sākotnējo produkta iegādes veidu.

Kur atrodas produkta sērijas numurs?

Lai sameklētu sērijas numuru, atveriet saiti “Kur atrast sērijas numuru” ŠEIT, un jūs uzzināsiet, kur atrodas jūsu produkta sērijas numurs. Lūdzu, NESAJAUCIET sērijas numuru ar EAN/svītrkodu. Tālāk esošajā fotoattēlā parādīts EAN/svītrkods, kas parasti atrodas uz produkta iepakojuma sāniem. Tas NAV produkta sērijas numurs, kas jums jāiesniedz pieteikuma apstiprināšanai. Sērijas numurs atrodas uz produkta korpusa. Lai atrastu sērijas numuru, lūdzu, skatiet mūsu ceļvedi ŠEIT.

Kāpēc es nevaru pieteikties tīmekļa vietnē ar savu izsekošanas kodu?

Lūdzu, ņemiet vērā, ka pieteikšanās dati ir reģistrjutīgi, tāpēc pārliecinieties, ka rakstāt tos precīzi (ar lielajiem/mazajiem burtiem).

Saistībā ar tālāk norādītajām problēmām, kas rodas, kad mēģināt reģistrēties tiešsaistē:
- es mēģinu reģistrēties jau kādu laiku, taču man neizdodas;
- nepārtraukti saņemu ziņojumu, ka man nav tiesību;
- esmu mēģinājis iesniegt veidlapu atkārtoti, taču tas neizdodas.
LIELĀKAJĀ daļā gadījumu tā nav tīmekļa vietnes kļūme, bet tas ir saistīts ar ierīci, no kuras mēģināt piekļūt tīmekļa vietnei, piemēram, mobilo ierīci, viedtālruni, Apple Mac datoru vai citu ierīci. Šādos gadījumos jāsazinās ar šīs ierīces ražotāju, lai saņemtu ieteikumus. Ja iepriekš sniegtajos bieži uzdotajos jautājumos nav atbildes uz jūsu jautājumu, varat nosūtīt mums e-pasta ziņojumu uz tālāk sniegto e-pasta adresi vai steidzamā gadījumā varat zvanīt uz numuru +371 6616 3604 vai apmeklēt Canon atbalsta lapu.

Kā rīkoties, ja nevaru reģistrēties tiešsaistē?

Ja nevarat izmantot tiešsaistes reģistrāciju un tiešsaistes veidlapu, lūdzu, sazinieties ar Canon klientu atbalsta dienestu pa tālruņa numuru +371 6616 3604, lai pasūtītu papīra reģistrācijas veidlapu.

Kādi ir dažādie garantijas pakalpojumu līmeņi?

Nodošana darbnīcā
Ja precei garantijas periodā rodas ražošanas kļūme, tā ir jāatgriež Canon apstiprinātā darbnīcā, lai to bez maksas varētu salabot pilnvaroti Canon tehniskie darbinieki. Kad remonts būs pabeigts, prece tiks nosūtīta jums atpakaļ.


Preces atrašanās vietā
Ja precei garantijas periodā rodas ražošanas kļūme, garantijas pakalpojums tiek nodrošināts preces atrašanās vietā vienā no šādiem veidiem:

  • labošana preces atrašanās vietā (to veic tehniskais darbinieks);
  • nomaiņa preces atrašanās vietā (to veic kurjers).

Lai skatītu papildu informāciju par dažādiem garantijas pakalpojumiem un pilnus garantijas noteikumus un nosacījumus, lūdzu, noklikšķiniet šeit.

Kā pieteikt akcijas garantijas pakalpojumus?

Ja jūsu pieteikums būs apstiprināts un jums būs jāsaņem papildu un/vai pagarinātās garantijas pakalpojumi, kas tajos tiek piedāvāti, lūdzu, sazinieties ar vietējo Canon atbalsta palīdzības centru un esat gatavs izpildīt tālāk minēto:


a. sniegt pilnu ierīces/printera modeļa nosaukumu un sērijas numuru*;
b. apstiprināt datorā instalēto operētājsistēmu (ja nepieciešams);
c. apstiprināt savu kontaktinformāciju, ierīces/printera atrašanās vietas adresi un savu e-pasta adresi;
d. sniegt preces pirkuma un aktivizēta akcijas garantijas piedāvājuma apliecinājumu, kas apstiprinājuma e-pasta ziņojumā nosūtīts pēc tiešsaistes garantijas reģistrācijas;
e. sniegt skaidru bojājuma aprakstu un veikt diagnostikas pasākumus atbilstoši sniegtajām konsultācijām;
f. ievērot palīdzības centra sniegtos attiecīgos norādījumus, lai varētu saņemt garantijas pakalpojumu.

* Lai uzzinātu, kur atrast sērijas numuru, lūdzu, noklikšķiniet šeit.


Reģistrējieties trīs gadu garantijai

Iegādājieties jebkuru norādīto MAXIFY, i-SENSYS vai imageFORMULA printeri vai skeneri un varēsiet baudīt lielāku sirdsmieru ar mūsu trīs gadu garantijas piedāvājumu.

PIETEIKTIES TAGAD

*Attiecas noteikumi un nosacījumi