Stīvens uzņēma šo fotogrāfiju ar sen aizmirstu laivu māju, apmeklējot Englsi Velsā. “Kad es ieraudzīju šo laivu māju, mani piesaistīja graudainums un detaļas uz durvīm, kā arī kontrasts ar ļoti tumšajām jūraszālēm apakšā. Šeit ir tik daudz pelēko toņu, ka es varēju iedomāties balto krāsu, kas parādās mākoņos virs tiem,” viņš saka. Uzņemts ar Canon EOS R6, kurai ir Canon stiprinājuma adapteris EF-EOS R un Canon EF 16-35mm f/4L USM objektīvs ar 16 mm, 4 s, f/7,1 un ISO100. © Stephen McNally
Stīvens Maknallijs (Stephen McNally) ir apguvis ilgas ekspozīcijas melnbalto fotogrāfiju veidošanu, viņa kontā ir vairākas izstādes un viņa aizrautība ar šo žanru gadu gaitā ir tikai augusi. Strādājot par frizieri, fotografēšana liek viņam doties ārā, meklēt jaunas vietas, apskatīt pazīstamās vietas ar svaigu skatienu un sniedz viņam milzīgu gandarījumu.
Daudzi izvēlas melnbalto fotogrāfiju tāpēc, ka tā ar kontrastu un toni uzsver dramatismu. Krāsu trūkums liek uz fotogrāfiju paskatīties citādi un pievērst uzmanību kompozīcijai, objektam un formai. Melnbalto salieciet kopā ar ilgu ekspozīciju, un jūs iegūsiet vēl vienu intriģējošu slāni. Kā Stīvens saka: “Ilgas ekspozīcijas fotogrāfijas rada ēterisku pasauli, ko acs neredz, bet kamera var iemūžināt.
Šeit mēs uzzinām, kā Stīvena darbā ir attīstījies process un fotoaprīkojums un kāpēc viņš ir tik entuziastisks par šo paņēmienu.