Dažreiz, lai patiesi atrastu sevi, ir jāatgriežas pie saknēm. Tā tas noteikti bija gadījumā ar Štefi Marlu (Steffi Marla). Vācu satura veidotāja ar saviem romantiskajiem lauku stila attēliem, iedvesmojoties no bērnības laukos, tiešsaistē ir savākusi vairāk nekā 99,5 tūkstošus sekotāju. Skatoties uz viņas fotoattēliem — pašportretiem lauku ainās, kas, gadalaikiem mijoties, pāriet no rudenīgiem mežiem līdz vasarīgām pļavām, jūs ne mirkli nedomāsiet, ka viņa dzīvoja rosīgajā Berlīnē.
“Es uzaugu laukos un pārcēlos uz Berlīni, kad man bija 20 gadi,” saka Štefi, kura ir arī friziere–stiliste un divu bērnu māte. Viņas aizraušanās ar fotografēšanu tā īsti sākās pēc otrā bērna piedzimšanas, kad viņa sāka dokumentēt ģimenes dzīvi. Sākumā viņa jutās nedroši, kad publicēja fotogrāfijas sociālajos tīklos, bet drīz vien viņas attēli kļuva populāri. “Es arī konstatēju, ka sociālie tīkli ir lieliska platforma, lai satiktu citus cilvēkus, apmainītos ar idejām un izmēģinātu jaunas lietas. Es aizrāvos,” viņa aizrautīgi saka.
Estētiski patīkams un konsekvents sociālo tīklu saturs var palīdzēt palielināt sekotāju pulku un nostiprināt jūsu identitāti un zīmolu. Kā to izdarīt? Štefi dalās ar svarīgākajiem padomiem un paņēmieniem šajā procesā.