Enjoy a reward on compatible lenses
alt text goes here

SAŅEMIET ATLĪDZĪBU PAR SADERĪGIEM OBJEKTĪVIEM*

Tagad šis ir pastāvīgs piedāvājums




*Attiecas uz atsevišķiem tālāk norādītajiem produktiem

*Attiecas noteikumi un nosacījumi

Piedāvājums

Pērciet jebkuru piedāvāto fotoaparātu un piemeklējiet tam jums nepieciešamo objektīvu, lai fotografētu lieliskus momentus.

Reģistrējiet gan izvēlēto kameru, gan saderīgo objektīvu akcijas laikā un saņemiet līdz pat 500 €  atlīdzību

Atmaksa

*Attiecas noteikumi un nosacījumi

Atsevišķas EOS kameras

Piedāvātie EF objektīvi

Piedāvātie RF objektīvi

Piedāvātie EF-S objektīvi

Piedāvātie EF-M objektīvi un piederumi

Kur pirkt

Varat iegādāties Canon patēriņa preces no uzticamiem mazumtirgotājiem visā valstī. Izmantojiet interaktīvo karti, lai atrastu tuvāko veikalu.

*Attiecas noteikumi un nosacījumi

Where to Buy

Bieži uzdotie jautājumi

Jautājums. Kad es saņemšu naudas atmaksu?

Canon centīsies iesniegt maksājumu bankā 28 dienu laikā no derīga atmaksas pieprasījuma saņemšanas, NEVIS 28 dienu laikā no pirkuma datuma. Ja atmaksas pieprasījumā trūkst informācijas vai norādīta nederīga informācija, arī šie faktori aizkavēs procesu, jo bankas pārskaitījums tiks veikts 28 dienas pēc visas pareizās informācijas saņemšanas. Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs neuzņemamies atbildību par mazumtirgotājiem/pārdevējiem, kuri sniedz pircējiem nepareizu informāciju, ka viņi saņems atmaksu 28 dienu laikā no pirkuma datuma.

Jautājums. Kā es uzzināšu, ka atmaksa ir aizkavēta nepareizas vai trūkstošas informācijas dēļ?

Pēc veiksmīgas reģistrācijas tiešsaistē Canon naudas atmaksai uz jūsu e-pastu tiks nosūtīts pieteikuma apstiprinājums, kurā būs ietverts gan atsauces numurs, gan personalizētie pieteikšanās dati tīmekļa vietnei, kur varat pārbaudīt sava pieteikuma statusu un maksājuma norisi. Gadījumā, ja esat reģistrējis nepareizu informāciju, tas būs redzams šajā vietnē, kā arī jums tiks nosūtīts e-pasta ziņojums par nepieciešamo informāciju. Trūkstošo informāciju visātrāk varat iesniegt, piesakoties šajā tīmekļa vietnē un atjauninot savu informāciju.

Jautājums. Kādus dokumentu formātus var izmantot augšupielādei reģistrācijas procesā, un vai ir to lieluma ierobežojumi?

Lūdzu, ņemiet vērā! Jūsu fails nedrīkst pārsniegt 4 MB. Varat augšupielādēt tikai JPG, TIF un PDF failus.

Jautājums. Kā es uzzināšu, kad tiks veikts maksājums?

Pēc tam, kad jūsu pieteikums būs veiksmīgi apstiprināts, mēs sāksim maksājuma procesu un jūs saņemsiet e-pasta ziņojumu ar prognozēto datumu, kad nauda tiks pārsūtīta uz jūsu norādīto bankas kontu.

Jautājums. Kā maksājums tiks attēlots manā bankas kontā?

Lūdzu, ņemiet vērā, ka naudas atmaksa tiks veikta tirdzniecības nodaļas (Sales Promotions) uzdevumā, tāpēc jūsu bankas informācijā visdrīzāk būs norādīts šis nosaukums, nevis Canon.

Jautājums. Es apmaksāju savu pirkumu ar kredītkarti. Kāpēc manu maksājumu nevar vienkārši pārskaitīt atpakaļ uz šo pašu kredītkarti?

Canon naudas atmaksu pašlaik iespējams veikt tikai ar bankas pārskaitījumu no mūsu bankas uz jūsu reģistrācijas laikā norādīto bankas kontu.

Jautājums. Kā man rīkoties, ja mana reģistrētā bankas konta informācija ir mainījusies kopš manas sākotnējās reģistrācijas Canon naudas atmaksas akcijai un es vēlos to atjaunināt?

Jūs varat atjaunināt savu bankas informāciju jebkurā laikā, izmantojot klientu tiešsaistes izsekošanas sistēmu un nodrošināto pieteikšanās informāciju. Tas ir visdrošākais paņēmiens šīs informācijas atjaunināšanai. Lūdzu, ņemiet vērā, ka, ja jūsu maksājuma datums ir tuvu, jums arī jāsazinās ar mums pa tālruni, lai informētu par informācijas atjaunināšanu un maksājums netiktu veikts uz veco kontu.

Jautājums. Kā jūs mani pārliecināsiet, ka ir droši ievadīt bankas konta informāciju tiešsaistē Canon naudas atmaksas akcijai?

Mūsu tīmekļa vietne ir aizsargāta ar Rapid SSL.

Jautājums. Kas ir SSL?

Drošligzdu slānis (Secure Sockets Layer — SSL) ir protokols, lai iespējotu datu šifrēšanu internetā un lai palīdzētu tīmekļa vietņu lietotājiem apstiprināt vietnes īpašnieku. SSL visbiežāk tiek izmantots, lai aizsargātu saziņu starp tīmekļa pārlūkprogrammām un serveriem. Tomēr to arvien biežāk izmanto starpserveru saziņā un tīmekļa lietojumprogrammās.

Jautājums. Kā tīmekļa vietnes apmeklētāji var zināt, ka tajā tiek izmantots SSL?

Kad pārlūkprogramma izveido savienojumu ar drošu vietni, tā izgūst vietnes SSL sertifikātu un pārbauda, vai tam nav beidzies derīgums, vai to izsniegusi uzticama sertificēšanas iestāde un vai to izmanto tīmekļa vietne, kurai tas izsniegts. Ja kāda no šīm pārbaudēm neizdodas, pārlūkprogrammā būs redzams brīdinājums lietotājam. Ja pārbaudes izdodas, mūsdienīgajās tīmekļa pārlūkprogrammās ir iebūvēti vairāki drošības indikatori, lai norādītu, ka SSL ir iespējots.
•Vietrāža URL vai tīmekļa adreses sākums mainās no http:// uz https://
•Slēdzene pārlūkprogrammas logā mainās no atvērtas uz aizslēgtu.
•Adrešu josla kļūst zaļa un attēlo tīmekļa vietnes īpašnieka nosaukumu, kad izveido savienojumu ar tīmekļa vietni, ko aizsargā paplašinātās validācijas SSL sertifikāts.
Papildus drošā vietnē tīmekļa lapām var būt pievienota uzticamības zīme, piemēram, RapidSSL vietnes zīmogs.

Jautājums. Esmu pasūtījis Canon produktu norādītajā akcijas laikā, taču tas tiks piegādāts tikai pēc akcijas beigu datuma. Vai es varu pieteikties naudas atmaksas akcijai?

Lūdzu, saglabājiet pasūtījuma apstiprinājumu (kas izsniegts akcijas norises laikā) un nosūtiet kopā ar rēķinu, aizpildot pieteikumu. Tiek nodrošināts vienu mēnesi ilgs pagarinājuma periods pēc pēdējā pieļaujamā pirkuma datuma, lai jūs varētu nosūtīt dokumentus.

Jautājums. Es nebiju informēts par šo akciju un iegādājos produktu dažas nedēļas pirms/pēc norādītā akcijas perioda. Vai Canon var pieļaut izņēmumu un pilnvarot naudas līdzekļu atmaksu par manu pirkumu?

Diemžēl akcijai varat pieteikties tikai tad, ja esat iegādājies produktu Noteikumos un nosacījumos norādītajā laika periodā.

Jautājums. Kas tiek uzskatīts par pieņemamu pirkuma apliecinājumu?

Pirkumiem veikalā Canon pieprasa čeka kopiju, kurā redzams maksājums un attiecīgā produkta sērijas numurs. Pirkumiem tiešsaistē Canon pieprasa pasūtījuma maksājuma apstiprinājuma kopiju ar attiecīgā produkta sērijas numuru, kā arī informāciju par veikalu un produktu.

Jautājums. Kādi darījumi/produkti nav iekļauti šajā atmaksas akcijā?

Izņēmumi ir norādīti Noteikumos un nosacījumos. Kopumā izņēmumi ir šādi:
1. produkti, kas nav iekļauti akcijā (pilnu akcijas produktu sarakstu skatiet ŠEIT);
2. produkti, kas iegādāti ārpus akcijas perioda vai teritorijas;
3. lietoti, atjaunoti, remontēti produkti, kā arī viltoti produkti un tādi produkti, kas jebkādā veidā pārkāpj Canon grupas uzņēmumu intelektuālā īpašuma tiesības (piemēram, ietverot paralēlus vai “pelēkā tirgus” produktus, bet neaprobežojoties ar tiem).

Jautājums. Kas tiešsaistes pieteikuma veidlapā tiek apzīmēts ar “maksājuma opciju”?

Tā attiecas uz sākotnējo produkta iegādes veidu.

Jautājums. Kur atrodas produkta sērijas numurs?

Lai sameklētu sērijas numuru, APMEKLĒJIET ŠO SAITI [http://www.canon.co.uk/Support/Consumer_Products/where_to_find_your_serial_number/]; jūs uzzināsiet, kur atrodas jūsu produkta(-u) sērijas numurs. Lūdzu, NESAJAUCIET sērijas numuru ar EAN/svītrkodu. Tālāk esošajā fotoattēlā parādīts EAN/svītrkods, kas parasti atrodas uz produkta iepakojuma sāniem. Tas NAV produkta sērijas numurs, kas jums jāiesniedz pieteikuma apstiprināšanai. Sērijas numurs atrodas uz produkta korpusa. Lai atrastu sērijas numuru, lūdzu, skatiet mūsu ceļvedi šeit.

FAQ

Jautājums. Kāpēc es nevaru pieteikties tīmekļa vietnē ar savu izsekošanas kodu?

Lūdzu, ņemiet vērā, ka pieteikšanās dati ir reģistrjutīgi, tāpēc pārliecinieties, ka rakstāt tos precīzi (ar lielajiem/mazajiem burtiem).
Saistībā ar tālāk norādītajām problēmām, kas rodas, kad mēģināt reģistrēties tiešsaistē:
- es mēģinu reģistrēties jau kādu laiku, taču man neizdodas;
- nepārtraukti saņemu ziņojumu, ka man nav tiesību;
- esmu mēģinājis iesniegt veidlapu atkārtoti, taču tas neizdodas.
LIELĀKAJĀ daļā gadījumu tā nav tīmekļa vietnes kļūme, bet tas ir saistīts ar ierīci, no kuras mēģināt piekļūt tīmekļa vietnei, piemēram, mobilo ierīci, viedtālruni, Apple Mac datoru vai citu ierīci. Šādos gadījumos jāsazinās ar šīs ierīces ražotāju, lai saņemtu ieteikumus. Ja iepriekš sniegtajos bieži uzdotajos jautājumos nav atbildes uz jūsu jautājumu, varat nosūtīt mums e-pasta ziņojumu uz tālāk sniegto e-pasta adresi vai steidzamā gadījumā varat zvanīt uz numuru +44 (0) 207 660 0186 vai apmeklēt Canon atbalsta lapu.

Kāpēc mana e-pasta adrese netika atpazīta, ja esmu reģistrējis objektīvu naudas atmaksai?

Jums jāizmanto TĀ PATI e-pasta adrese gan savas fotokameras, gan akcijas ietvaros nopirktā objektīva reģistrācijai. Šādā veidā jūsu veiktais pirkums tiks atpazīts un saistīts ar objektīva pirkumu.

Jautājums. Vai par atmaksu man jāmaksā nodokļi vai arī varu pieprasīt PVN atmaksu?

Dalībnieki ir pilnībā atbildīgi par jebkādu nodokļu apmaksu, ko nosaka tiesību akti, un Canon neuzņemas atbildību pret Dalībniekiem par jebkādiem bojājumiem, zaudējumiem vai izdevumiem, ko radījuši Dalībnieki, kas nav informēti par šādiem nodokļu maksājumiem vai nav tos veikuši laikus. Turklāt Canon nevar sniegt konsultācijas arī par nodokļu atmaksas procedūrām. Lūdzu, sazinieties ar vietējo nodokļu pārraudzības iestādi.

Jautājums. Kāpēc banka piemēro man maksu par naudas atmaksas pārskaitījumu?

Atbilstoši reklāmai Canon pārskaitīs precīzu naudas summu vietējā valūtā, taču Canon neuzņemas atbildību par bankas izmaksām. Gadījumā, ja naudas saņēmēja banka piemēro papildu maksu/komisiju par šo pārskaitījumu, to sedz pircējs.

Jautājums. Kuri izplatītāji piedalās šajā akcijā? Kur es varu iegādāties kameru?

Apmeklējiet sadaļu Kur pirkt.


  • Canon
  • Naudas atmaksa par objektīvu — iegūstiet atlīdzību par atbilstošajiem objektīviem