Iegūstiet sirdsmieru ar mūsu 3 gadu garantijas akciju

Pērciet kādu no piedāvātajiem MAXIFY, i-SENSYS, imageRUNNER un imageFORMULA printeriem un skeneriem no 2016. gada 1. marta līdz 2018. gada 31. decembrim un varēsiet iegūt sirdsmieru ar mūsu 3 gadu garantijas akciju.

Pieteikties tagad >

Akcijas produkti

Bieži uzdoti jautājumi

Kā es uzzināšu, ka pieteikuma reģistrācija ir aizkavēta nepareizas vai trūkstošas informācijas dēļ?

Pēc veiksmīgas reģistrācijas Canon akcijai tiešsaistē uz jūsu e-pastu tiks nosūtīts pieteikuma apstiprinājums, kurā būs ietverts gan atsauces numurs, gan personalizētie pieteikšanās dati tīmekļa vietnei, kurā varat pārbaudīt sava pieteikuma statusu. Gadījumā, ja esat reģistrējis nepareizu informāciju, tas būs redzams šajā vietnē, kā arī jums tiks nosūtīts e-pasta ziņojums par nepieciešamo informāciju. Trūkstošo informāciju visātrāk varat iesniegt, piesakoties šajā tīmekļa vietnē un atjauninot savu informāciju.

Kādus dokumentu formātus var izmantot augšupielādei reģistrācijas procesā un vai ir to lieluma ierobežojumi?

Lūdzu, ņemiet vērā! Jūsu fails nedrīkst pārsniegt 4 MB. Varat augšupielādēt tikai JPG, TIF un PDF failus.

Esmu pasūtījis Canon produktu norādītajā akcijas laikā, taču tas tiks piegādāts tikai pēc akcijas beigu datuma. Vai es varu pieteikties akcijai?

Lūdzu, saglabājiet pasūtījuma apstiprinājumu (kas izsniegts akcijas norises laikā) un nosūtiet kopā ar rēķinu, aizpildot pieteikumu. Pieejams vienu mēnesi ilgs pagarinājuma periods pēc pēdējā pieļaujamā pirkuma datuma, lai jūs varētu piegādāt dokumentus.

Es nebiju informēts par šo akciju un iegādājos produktu dažas nedēļas pirms/pēc norādītā akcijas laika. Vai Canon var pieļaut izņēmumu un atļaut man saņemt akcijas dāvanu par pirkumu?

Diemžēl akcijai varat pieteikties tikai tad, ja esat iegādājies produktu Noteikumos un nosacījumos norādītajā laika periodā.

Kādi darījumi/produkti nav iekļauti šajā akcijā?

Izņēmumi ir norādīti Noteikumos un nosacījumos. Kopumā izņēmumi ir šādi:
1. produkti, kas nav iekļauti akcijā; pilnu akcijas produktu sarakstu skatiet ŠEIT;
2. produkti, kas iegādāti ārpus akcijas perioda vai teritorijas;
3. lietoti, atjaunoti, remontēti produkti, kā arī viltoti produkti un tādi produkti, kas jebkādā veidā pārkāpj Canon grupas uzņēmumu intelektuālā īpašuma tiesības (piemēram, ietverot paralēlus vai “pelēkā tirgus” produktus, bet neaprobežojoties ar tiem).

Kas tiešsaistes pieteikuma veidlapā tiek apzīmēts ar “maksājuma opciju”?

Tā attiecas uz sākotnējo produkta iegādes veidu.

Kur atrodas produkta sērijas numurs?

Lai sameklētu sērijas numuru, APMEKLĒJIET ŠO SAITI Kur atrast sērijas numuru un jūs uzzināsiet, kur atrodas jūsu produkta(-u) sērijas numurs. Lūdzu, NESAJAUCIET sērijas numuru ar EAN/svītrkodu. Tālāk esošajā fotoattēlā parādīts EAN/svītrkods, kas parasti atrodas uz produkta iepakojuma sāniem. Tas NAV produkta sērijas numurs, kas jums jāiesniedz pieteikuma apstiprināšanai. Sērijas numurs atrodas uz produkta korpusa. Lai atrastu sērijas numuru, lūdzu, skatiet mūsu ceļvedi šeit.

Kāpēc es nevaru pieteikties tīmekļa vietnē ar savu izsekošanas kodu?

Lūdzu, ņemiet vērā, ka pieteikšanās dati ir reģistrjutīgi, tāpēc pārliecinieties, ka rakstāt tos precīzi (ar lielajiem/mazajiem burtiem).

Saistībā ar tālāk norādītajām problēmām, kas rodas, kad mēģināt reģistrēties tiešsaistē:
- Es mēģinu reģistrēties jau kādu laiku, taču man neizdodas
- Man nepārtraukti tiek attēlots ziņojums, ka man nav tiesību
- Esmu mēģinājis iesniegt veidlapu atkārtoti, taču tas neizdodas.
LIELĀKAJĀ daļā gadījumu tā nav tīmekļa vietnes kļūme, bet tas ir saistīts ar ierīci, no kuras mēģināt piekļūt tīmekļa vietnei, piemēram, mobilo ierīci, viedtālruni, Apple Mac datoru vai citu ierīci. Šādos gadījumos jāsazinās ar šīs ierīces ražotāju, lai saņemtu ieteikumus. Ja iepriekš sniegtajos bieži uzdotajos jautājumos nav atbildes uz jūsu jautājumu, varat nosūtīt mums e-pasta ziņojumu uz tālāk sniegto e-pasta adresi vai steidzamā gadījumā varat zvanīt uz numuru +371 6616 3604 vai apmeklēt Canon atbalsta lapu.

Kā rīkoties, ja nevaru reģistrēties tiešsaistē?

Ja nevarat izmantot tiešsaistes reģistrāciju un tiešsaistes veidlapu, lūdzu, sazinieties ar Canon klientu atbalsta dienestu pa tālruņa numuru +371 6616 3604, lai pasūtītu papīra reģistrācijas veidlapu.

Kuri izplatītāji piedalās šajā akcijā? Kur es varu iegādāties akcijas produktus?

Lai atrastu tuvāko veikalu, lūdzu, noklikšķiniet uz šīs saites: http://www.canon.lv/where_to_buy/for_work/.

Kādi ir dažādie garantijas pakalpojumu līmeņi?

Nodošana darbnīcā
Ja precei garantijas periodā rodas ražošanas kļūme, tā ir jāatgriež Canon apstiprinātā darbnīcā, lai to bez maksas varētu salabot pilnvaroti Canon tehniskie darbinieki. Pēc remonta pabeigšanas prece tiks nosūtīta jums atpakaļ.


Preces atrašanās vietā
Ja precei garantijas periodā rodas ražošanas kļūme, garantijas pakalpojums tiek nodrošināts preces atrašanās vietā vienā no šādiem veidiem:

  • labošana preces atrašanās vietā (to veic tehniskais darbinieks);
  • nomaiņa preces atrašanās vietā (to veic kurjers).

Lai skatītu papildu informāciju par dažādiem garantijas pakalpojumiem un pilnus garantijas noteikumus un nosacījumus, lūdzu, noklikšķiniet šeit.

Kā pieteikt akcijas garantijas pakalpojumus?

Ja jūsu pieteikums būs apstiprināts un jums būs jāsaņem papildu un/vai pagarinātās garantijas pakalpojumi, kas tiek piedāvāti šajā akcijā, lūdzu, sazinieties ar vietējo Canon atbalsta palīdzības centru un esat gatavs izpildīt tālāk minēto:


a.    sniegt pilnu ierīces/printera modeļa nosaukumu un sērijas numuru*;
b.    apstiprināt datorā instalēto operētājsistēmu (ja nepieciešams);
c.    apstiprināt savu kontaktinformāciju, ierīces/printera atrašanās vietas adresi un savu e-pasta adresi;
d.    sniegt preces pirkuma un aktivizētas akcijas garantijas apliecinājumu, kas apstiprinājuma e-pasta ziņojumā nosūtīts pēc tiešsaistes garantijas reģistrācijas;
e.    sniegt skaidru bojājuma aprakstu un veikt diagnostikas pasākumus atbilstoši sniegtajām konsultācijām;
f. ievērot palīdzības centra sniegtos attiecīgos norādījumus, lai varētu saņemt garantijas pakalpojumu.

* Lai uzzinātu, kur atrast sērijas numuru, lūdzu, noklikšķiniet šeit.

Noteikumi un nosacījumi

Skatīt visus noteikumus un nosacījumus

  • Canon
  • ...
  • Office Printers Scanners Promotion