Lūdzu, ņemiet vērā, ka pieteikšanās dati ir reģistrjutīgi, tāpēc pārliecinieties, ka rakstāt tos precīzi (ar lielajiem/mazajiem burtiem).
Saistībā ar tālāk norādītajām problēmām, kas rodas, kad mēģināt reģistrēties tiešsaistē:
- es mēģinu reģistrēties jau kādu laiku, taču man neizdodas;
- nepārtraukti saņemu ziņojumu, ka man nav tiesību;
- esmu mēģinājis iesniegt veidlapu atkārtoti, taču tas neizdodas.
LIELĀKAJĀ daļā gadījumu tā nav tīmekļa vietnes kļūme, bet tas ir saistīts ar ierīci, no kuras mēģināt piekļūt tīmekļa vietnei, piemēram, mobilo ierīci, viedtālruni, Apple Mac datoru vai citu ierīci. Šādos gadījumos jāsazinās ar šīs ierīces ražotāju, lai saņemtu ieteikumus. Ja iepriekš sniegtajos bieži uzdotajos jautājumos nav atbildes uz jūsu jautājumu, varat nosūtīt mums e-pasta ziņojumu uz tālāk sniegto e-pasta adresi vai steidzamā gadījumā varat zvanīt uz numuru +371 6616 3604 vai apmeklēt Canon atbalsta lapu.